Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pantera


Jonathan

Anbefalte innlegg

Integrum: er helt klart av Vai og Timmons er overlegne på SINE ting, men jeg tror ikke de kunne gjort jobben som eventuell gitarist i Pantera noe særlig bedre enn Dimebag.. det hadde blitt Pantera feat. Steve Vai, og det er jo det som er så fint med de karene.. de har kommet dithen at de bare trenger å spille sin egen greie.. selv om Steve Vai er et gitargeni uten like, og har gjort utrolig mye for gitarspill generelt, så er han ikke verdens beste gitarist... han er verdens beste Steve Vai, enkelt og greit.  :wink:

Det var ikke dette jeg mente. Jeg skulle gjerne sett Vai (eller ihvertfall Petrucci) i Pantera. :mrgreen:

Jeg tenkte ikke bare på gitaristene, men på alle musikerne. Dessuten tror jeg du har misforstått hovedpoenget mitt: Eksemplet med Nilsefix' favorittmusikere (nå tenkte jeg selvsagt UTENOM Vai & co.) var for å påpeke at selv om metal-musikere er musikkverdenens avskum i følge Nilsefix, så lytter Nilsefix garantert til mye musikk av musikere av langt lavere kaliber enn mange av metal-musikerne jeg kjenner til. Jeg er klar over at musikkens kvalitet ikke har noe å gjøre med musikerens ferdighet, men det er derfor man kan velge å si at man ikke liker musikken i stedet for å snakke dritt om de som liker -og spiller- den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men ..... Trommissen til Slayer er jo helt BANANAS i forholt til Mike Portnoy I DT ...... herregud mann .....

Jeg sammenlignet de ikke. Jeg sammenlignet musikken. Og du svarte ikke på spørsmålet mitt om trommisen i bandet ditt greide å spille det Dave Lombardo spiller. Dave er ikke bananas i forhold til Mikey boy. Hva mener du med at Mike er overlegen i forhold til Dave? Danny Carey er i hvertfall på nivå med Mike Portnoy.

Men det finnes bare en Jan Axel von Blomberg :twisted:

Han i bandet spiller Lombardo som bare det !! :)

OK .... morsomt at du lar deg provosere ..... som sagt tidligere .... hvem som er best trommis eller gitarist kan bare måles ut ifra hvert enkelts øre ...... finnes ingen målbar konkurranse .... gjør det vel ?

Jeg synes Mike Portnoy muligens er den beste trommissen jeg har hørt ..... kanskje bortsett fra Rod Morgenstein .... vanskelig å plassere noen av de øverst så de får dele førsteplass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere eksempler her på at folk bare popper inn i en tråd uten å få med seg sammenhengen ja ..... :lol:

Jonki, Aiwass med fler

les fra der det tar av ....... ikke les dette som om det skulle være på liv og død !!

Og leser dere noen av nilsefix sine innlegg fra en litt annen vinkel og ikke har piggene ute så kanskje dere ser litt humor og/eller ironi i det fjerne ..... jeg gjør det , derav grunnen til postene mine idag .... noen blir så usannsynlig lett provoserte, samt at flere her bare leser et par poster tilbake på en 4 siders tråd *sigh*

Sorry hvis noen følte seg påtråkket ...... no offence I hope !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bungle , fint med litt støtte mot disse musikkens low-lifes. Dere er som fisken som nettopp har kravlet opp på land og fått primitive føtter og lunger , mens vi andre som skyr metal som vi pantera og det meste annet av den tunge mettalen som vi skyr gamle damer i leopard tights , er menneskene som lever i et fint og utviklet samfunn...

HAHAHAHA.... blir du virkelig provosert av dette Aiwass :lol:

klarer man virkelig ikke å lese en slik post uten å se humoren .....

hva hvis det hadde stått slik:

bungle , fint med litt støtte mot disse musikkens low-lifes. :P Dere er som fisken som nettopp har kravlet opp på land og fått primitive føtter og lunger , mens vi andre som skyr metal som vi pantera og det meste annet av den tunge mettalen som vi skyr gamle damer i leopard tights , er menneskene som lever i et fint og utviklet samfunn... :roll: :lol::lol::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere eksempler her på at folk bare popper inn i en tråd uten å få med seg sammenhengen ja ..... :lol:

Jonki, Aiwass med fler

les fra der det tar av ....... ikke les dette som om det skulle være på liv og død !!

Og leser dere noen av nilsefix sine innlegg fra en litt annen vinkel og ikke har piggene ute så kanskje dere ser litt humor og/eller ironi i det fjerne ..... jeg gjør det , derav grunnen til postene mine idag .... noen blir så usannsynlig lett provoserte, samt at flere her bare leser et par poster tilbake på en 4 siders tråd *sigh*

Sorry hvis noen følte seg påtråkket ...... no offence I hope !

a

gakker og dukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere eksempler her på at folk bare popper inn i en tråd uten å få med seg sammenhengen ja ..... :lol:

Jonki, Aiwass med fler

les fra der det tar av ....... ikke les dette som om det skulle være på liv og død !!

Og leser dere noen av nilsefix sine innlegg fra en litt annen vinkel og ikke har piggene ute så kanskje dere ser litt humor og/eller ironi i det fjerne ..... jeg gjør det , derav grunnen til postene mine idag .... noen blir så usannsynlig lett provoserte, samt at flere her bare leser et par poster tilbake på en 4 siders tråd *sigh*

Sorry hvis noen følte seg påtråkket ...... no offence I hope !

a

gakker og dukker

Da så. Sitter midt oppi eksamensforberedelser, så vag sarkasme er ikke helt min ting for øyeblikket... :P

Jeg står fremdeles på det jeg har sagt til de andre kranglefantene, da... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe .. neida , for å dra meg sakte men sikkert i land (med baderinger på) :

Jeg liker ikke pantera , syntes konseptet er kjedelig , og lyden til Dimebag FÅR gir meg voldelig diare (HAHAHA) , MEN jeg syntes ikke all metal suger, men noe blir for "lettgjort" for mine ører (ikke teknisk , men musikalsk.) blir lissom "pump ut enda en låt som er lik alle de andre" . Og det folk sier om dimebags frasering og tone , at den er så unik og fantastisk , det ler jeg hardt og rått av uten den ironiske undertonen .. Men jeg mener ca halvparten av det jeg skrevet , og det som står om pantera kan du redusere litt på i styrke , hater det , men skal ikke rope det så høyt :P

Dette var en post for forum-medlemmene som har skylapper for ironi og sarkasme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at musikkens kvalitet ikke har noe å gjøre med musikerens ferdighet

øøøhhh.... det der er jo helt på trynet. veldig uenig i den påstanden der. hehh. :)

hehehehe......

Pål T. Jørgensen immitasjon:

Har musikkens kvalitet noe å gjøre med Musikerens ferdigheter ?

Kjør Debatt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.