Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke(t) band spiller du i


rocktrond

Anbefalte innlegg

Litt of topic. Men hvordan laster man opp musikk på myspace? Jeg har profil, men gikk ikke på den musikerregistreringen når jeg laget den. Men finner ikke ut hvor jeg laster opp musikk

Gå inn på profil-menyen, og klikk på "rediger profil". Når du har gjort det, trykker du på "ordne profilerte sanger," så er det bare å laste opp.

Endret av fiskehode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Krish Phenomenon er et "solo" prosjekt i den forstand at jeg lager all musikken selv. Her er det vel Conspiracy som er verdt å høre på. Bass er spilt av en kompis og trommene er programmert av trommisen "min", tro det eller ei. Laget på en ettermiddag på min tidligere hybel med en stealth-plug og det kjipe opptaksprogrammet til Mackie. Ikke mikset eller mastret, men ok resultat. Litt tynn trommelyd :D

På låta Friday 13th, har jeg fått kommentarer på at det høres ut som de 2-3 gitarene ikke er "in sync". Det skal være sånn, polirytmisk og dissonant til tider...

EDIT: VIKTIG VIKTIG!!! Om det kommer opp en pop-up som sier at du skal skrive inn et brukernavn og passord, bare X den ut eller trykk cancel. Jeg tror det er noe heks ute og går

Endret av kristoffereide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spelar foreløpig ikkje i noko band men tenkte eg kunne legge ut MySpacen min fordi. Spelar musikk ned i progmetal-gata.

myspace.com/alfjohanknutsen

^- Sjekk gjerne ut Earthen Excerpt. Dei to andre låtane er ikkje mine men to jazzfusion-låtar eg miksa for eit band, ettersom dette er ein slags "mikseprofil". Med unntak av vokallinjene før instrumentalen, har eg komponert alt på denne låta. Har nyleg gått i anskaffelse av Pro Tools LE 8 og Superior Drummer 2.0. så eg reknar med det etter kvart vil komme fleire låtar opp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står no forsåvidt i signaturen min men, spelar i hovedsaklig to band:

Vulture Industries Rimelig avantgarde metal, småteknisk og små progga og mange sammeligner det med arcturus, sjøl om det ikkje er meininga i det heile tatt. Har gitt ut ei plate og to ep er. er i gang med å øve inn ny plate no. Har fått meeeget gode live kritikker så anbefaler å titte på ved neste turne:)

Sulphur Black /death metal med små innslag av prog (70 talls prog, ikkje dream theater prog). Gitt ut ei plate og ein demo/ep/Lp, Ny plate ferdig innspilt og er klar for utgivelse så snart plateselskapet bestemmer sge for en dato, tipper sensommer. Spilt mindre live (5 konserter kanskej?)men skal på norgesturne i oktober og håper og se noen av dere der da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller i stoner/metal-bandet Mammoth. Mangler trommis og bassist nå, uheldigvis, og lydklippet som ligger ute er spilt inn med Singstar-mikrofon og medlemmer som ikke helt greide å konsentrere seg. :P

Ergo, litt uheldige med innspillingen, men shit happens.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crystalbrighte

vi holder til på Frosta i nord-trøndelag, og spiller alt fra pop rock til hard rock.

vår neste konsert vil bli på ungdomsklubben på stjørdal. lit usikker på dato, sjekk nettsiden vår. kom å se!!!!!!!!!!!

har bare en sang innspilt men det kommer mer.

www.myspace.com/crystalbrite94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk ikke å legge opp på person profiler.

Du laget nok feil fra begynnelsen av. Tror man kan velge mellom personlig og band/artist-side nå du oppretter MySpace.

Slet med det også i starten, måtte lage ny account med riktige opplysinger, da funket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller i (delvis) prog/thrash metall bandet Project Metal (ja jeg vet. utrolig dårlig navn. vi kalte det det i begynnelsen, siden det var ett side prosjekt, men så ble det hovedbandet til meg og gitaristen). Mye innspirert av Max Cavalera thrash og Opeth, til tider In Flames også.

Project Metal

Nightmare suger, og Revenge er ett dårlig live opptak. Beste er nok å se UKM videoen våres fra Honningsvåg.

Krøller :wub:

edit: fellesnevner med alle opptakene, de suger.

Endret av Curl-Head
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.