Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut det nye bandet mitt - Repent


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

For ein månad eller noko sidan fann eg meg endeleg eit nytt band. Ei stund tidlegare hadde dei nettopp gitt ut ein ny EP kalt "The Inner Core". Eg har naturlegvis ikkje skrive noko av musikken der, men har laga mine eigne soloar og nye vriar pÃ¥ eit par riff nÃ¥r me speler live. Musikkvideoen var òg spelt inn rett før eg kom inn.

Nytt album er in the works, og der skal eg nok få komponert ein del eg og, det vert ekstremt fett!

www.myspace.com/therepent

http://www.heavymetal.no/show.article.asp?...77&rid=3113

Sjølv er eg blodfan av musikken til bandet mitt, dette er herleg! :ninja::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff lyd, tøff sang og vokal. Veldig rik og fyldig gitarlyd.

Men jeg syns det var litt utight i starten.

Ellers syns jeg at det lignet litt for mye på en blanding av Dimmu og Opeth. Vet ikke om jeg innbilder meg noe, men mange av rifferene virker veldig kjente :P

Men det høres veldig bra ut. Og spesielt siden dere nettopp har begynt å spille sammen.

Det siste minuttet var forresten dritfett :D

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff lyd, tøff sang og vokal. Veldig rik og fyldig gitarlyd.

Men jeg syns det var litt utight i starten.

Ellers syns jeg at det lignet litt for mye på en blanding av Dimmu og Opeth. Vet ikke om jeg innbilder meg noe, men mange av rifferene virker veldig kjente :P

Men det høres veldig bra ut. Og spesielt siden dere nettopp har begynt å spille sammen.

Det siste minuttet var forresten dritfett :D

+1

Gratulerer! (Igjen :blush: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og spesielt siden dere nettopp har begynt å spille sammen.

Det siste minuttet var forresten dritfett :D

Eg har ikkje spelt på demoen. :ninja: Som eg kanskje litt uklart antyda i fysteposten spelte dei den inn før eg kom inn i biletet. Så denne tråden er vel eigentleg berre promotering av bandet mitt, ikkje noko innspeling som eg har gjort, men det var den einaste forumkategorien eg kunne tenkja meg å posta det i... ^_^

Men får vel takka på vegne av bandet for komplimenta så langt. Er stort sett Kjartan, gitar/vokal som er geniet bak det meste her. Om noko er rippa av dimmu eller opeth kan eg ikkje svara på, då eg ikkje er spesielt kjend med diskografien til nevnte band. :ninja:

edit: For dei som er interesserte, så er alt av gitar spelt inn med ENGL Powerball rett inn i miksebrett på eit eller anna mystisk vis. Det er alt eg veit. :P

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.