Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Denne kan stenges.


Mammado

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esp Eclipse 1 CTM PL!

ecli1_ctm_pl.jpg

Okei, begrunnelse. Aldri hørt om Paul Landers før jeg sÃ¥ denne modellen, men jeg har alltid drømt om en Les Paul (eller Eclipse) som er sort, har hvit binding (langs halsen og hodet ogsÃ¥) og som har EMG'er. Denne gitaren er stilren med satin finish og metallknotter. Nicee.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at han sa at det skulle begrunnes også.

Selv går jeg for en Ken Lawrence explorer. Fordi jeg digger natural med olje eller klar lakk. Det er bare noe som sier klikk når jeg ser en slik gitar, den er grisedeilig rett og slett.

kl_3_11.jpg

De PRS'ene var ikke verst heller.

Endret av Curl-Head
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pene gitarer her! Likte til og med den siste der, selv om jeg er litt redd for gitarer det går an Ã¥ stikke seg pÃ¥.

Grunnen til at jeg valgte den gitaren er pga lakken og fint treverk. "Many-pointy-egdes" gitarer er ikke noe å spille på. Kunne mer tenkt meg å ha en slik.

Selv om jeg spiller metall så trenger jeg ikke å ha en sort gitar, jeg liker masse fine detaljer og slikt.

front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, mange bra forslag her, men ser helst at dere legger ved en begrunnelse også, ellers blir dette liksom bare en opptelling av kule gitarer. Det er faktisk kjedelig Ã¥ bare se masse bilder, men det er mer intressant Ã¥ lese hvorfor folk liker den og den gitaren. SÃ¥ langt har dere stort sett lagt ved begrunnelse og det er flott. ;) Fortsett Ã¥ legge inn deres "favorittlydkilder" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.