Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The New Canon Rock&I'm Alright Live


jonmathias

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke dårlig! :)

Som tidligere dommer i UKM tar jeg meg frihet til å gi litt "konstruktiv" kritikk, selv om det ikke er du som står bak. :)

- Presenter melodien. De aller færreste i salen har hørt låta før. Selv om mange unge gitarister har hørt seg forderva på låta så må man likevel presentere melodien. Dette ble dessverre vel mye rett på utbrodering/solo.

- Veldig bra innroing der det blir spilt feil. Kunne lett ha blitt forledet til å tro at det var tilsiktet, noe som alltid er en fordel. ;)

- Kvalitet i forhold til forutsetning: Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig! :)

Som tidligere dommer i UKM tar jeg meg frihet til å gi litt "konstruktiv" kritikk, selv om det ikke er du som står bak. :)

- Presenter melodien. De aller færreste i salen har hørt låta før. Selv om mange unge gitarister har hørt seg forderva på låta så må man likevel presentere melodien. Dette ble dessverre vel mye rett på utbrodering/solo.

- Veldig bra innroing der det blir spilt feil. Kunne lett ha blitt forledet til å tro at det var tilsiktet, noe som alltid er en fordel. ;)

- Kvalitet i forhold til forutsetning: Bra!

Helt enig, men videoen fikk han fra Oasenstudio.no som var der og filmet, så det er ikke han selv som har klippet og redigert :)

Sangen ble introdusert av konferansieren før han gikk på scenen

Må si jeg var misfornøyd med lydmiksinga på årets UKM, det var dårlig med tanke på at de liksom skal ha peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men videoen fikk han fra Oasenstudio.no som var der og filmet, så det er ikke han selv som har klippet og redigert :)

Sangen ble introdusert av konferansieren før han gikk på scenen

Må si jeg var misfornøyd med lydmiksinga på årets UKM, det var dårlig med tanke på at de liksom skal ha peiling

Når jeg sier presentasjon av melodi så mener jeg å spille melodien, ikke å si til folket hva den heter, komponist og slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kvalitet på filmen, veldig klart bilde. Hadde gjort seg med flere vinkler, og kanskje at det ble zoomet inn her og der, men jeg går ut ifra at det ikke var så store muligheter til å bevege seg fritt rundt i salen. Lyden var også bra, selv om gitaren kanskje var litt høy i miksen. Gitarlyden i seg selv passet til låten, jeg mener å huske at den i originalen var omtrent slik. Pen gitar. Den er blitt en favoritt blant mange unge shreddere, og det er ikke uten grunn. Spillbarheten er upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kvalitet på filmen, veldig klart bilde. Hadde gjort seg med flere vinkler, og kanskje at det ble zoomet inn her og der, men jeg går ut ifra at det ikke var så store muligheter til å bevege seg fritt rundt i salen. Lyden var også bra, selv om gitaren kanskje var litt høy i miksen. Gitarlyden i seg selv passet til låten, jeg mener å huske at den i originalen var omtrent slik. Pen gitar. Den er blitt en favoritt blant mange unge shreddere, og det er ikke uten grunn. Spillbarheten er upåklagelig.

Som jeg nevnte tidligere i innlegget, så var lyden og miksinga veldig dårlig.. Helt greit for den som ikke er så kresen, men for den som har litt mer peiling så var det ekstremt høyt til tider.. Var så høyt at gitarlyden sprakk av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.