Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The New Canon Rock&I'm Alright Live


jonmathias

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan kan du ikke være begeistret for ham som gitarist og låtskriver?

Fordi jeg allerede hører på gitarmusikk med langt bedre instrumentale partier og melodier. Rach er helt grei, men han gjør ingenting som andre ikke har gjort langt bedre før han i det hele tatt ble født. Jeg sjekket ut det han lagde til Guitar Idol i fjor, og det var mer av det samme, men så klart bedre enn mye av den flaue shreddingen som så altfor mange bidro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, får jeg spørre hva du hører på da?;p

Han gjør alt det ingen andre enn han gjør. spiller stort sett alle sjangre, og han spiller de bra og.

Kan jeg holde meg til instrumentalmusikk? I så fall, Shawn Lane, Eric Johnson, Allan Holdsworth, Danny Gatton, Al Di Meola, Guthrie Govan, Frank Gambale, Michael Schenker, Jerry Reed, Vinnie Moore, Joe Chawki, Yngwie Malmsteen, Tony MacAlpine, Joe Satriani, Paul Gilbert, Brett Garsed, Buckethead, Chris Brooks, Roy Buchanan, John Williams, Steve Morse, Jukka Tolonen, Rick Graham, Lenny Breau, Marty Friedman, Michael Lee Firkins, Carl Verheyen, Kazuhito Yamashita, Richie Kotzen, Greg Howe, George Bellas, Scott Henderson, Scotty Anderson, Thomas Blug...

Først og fremst instrumentale greier, så jeg tok ikke med alle de som hovedsaklig driver med mer vokalbasert musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også at Canon er blitt spilt til døde av så og si alle som er på vei forbi powerchords på gitar. Når det gjelder å sitte å spille så tar du i grunn vekk halve opplevelsen. Det blir som å sette en kasettspiller på scena. Fin musikk, men gørt å se på. Og ja, jeg vet det er vanskeligere å stå å spille, men da burde du som sagt øve på det

Ellers var det helt greit spilt. Jeg ville jobbet med å få litt mer sikkerhet og "tightness" inn i spillet. Det høres til tider ut som du presser deg over grensa til av hva du egentlig klarer å spille, men alt i alt bra spilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.