Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gorgoroth


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ghaal har vært innblandet i ganske så mye drit tidligere også...kan vel nevne kirkebranner og et par andre voldsdommer...personlig syns jeg materialet til Gorgoroth (før Gaahl kom inn på vokaler) er noe av det beste som har blitt gitt ut av Black Metal...men etter at Gaahl kom inn har det bare gått nedover...så dem live på Inferno festivalen i påska, noe jeg hadde gledet meg stort til, men dessverre spilte de neste bare nye låter, og lyden var også mildt sagt elendig.

Gorgoroth gutta ligger jo også allerede rimelig tynt an etter showet de kjørte i Polen...

krakow2004_10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vet vi jo ikke hva som virkelig har hendt... Sannsyneligvis ble "Ghaal" provosert først... men handlet sannsyneligvis litt feil... dvs ved å skambanke fyren... men... vi får vel en utredning om det... tror forresten at hele denne dritten vil gjøre at Gorgoroth vil selge mer plater... det kan jo være et pr-stunt... Hele grunnen til at norske BM-band selger mye i utlandet har jo litt å gjøre med mye dritt som har hendt før i BM-miljøet...

når det gjelder Polen.. så var jo dette også nærmest et pr-stunt(dvs et rykte som ble fanget opp av norske aviser som vil mer enn gjerne skrive noe mere dritt om det norske bm-miljøet).. de var jo faktisk der for å spille inn en dvd, så det vil få ingen følger... for dere som kan skaffe dere gammelt natt og dag i bergen.. så er det en utledning om det der...

Synes forresten at sisteplata til Gorgoroth er kul jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke mennesker ja..drikke blod, grisehoder på scenen, alle de stygge sangene..æsj!

Gorgoroth brukte sauehoder, er M(G)ayhem som pleier å bruke grisehoder...hvorpå vokalisten Maniac kaster ett av dem ut i publikum under konserten...han har begynnt å si ifra nå da, etter den litt uheldige episoden hvor en kar fikk det i hodet og fikk kraniebrudd i Bergen i fjor (?)

Men det er riktig som det blir sagt over her, dette er kun image og pr stunt, og som det også ble sagt tidligere, så spilte Gorgoroth inn en DVD under konserten i Polen, men alt ble konfiskert av Polsk politi som skulle sjekke om låtene hadde satanistisk/blasfemisk innhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.