Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gorgoroth


Kian

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat det mest "tr00" av BM-band, men jeg er en stor fan av Dimmu Borgir. For dem som ikke er vant med ekstremmetall (du må gjerne si at Dimmu hverken er særlig "true" eller "necro" eller whatever, men ekstreme er de nå likevel; husk at radio fremdeles domineres av Linkin Park på det tyngste), sjekk ut disse låtene:

Kings of the Carnival Creation

Progenies of the Great Apocalypse

Eradication Instincts Defined

Fear and Wonder (denne liker til og med min mor)

Mourning Palace

Puritania (kort, catchy og kommersiell)

Hubrid Stigmata - The Apostasy

Og om du ikke akkurat digger anti-kristne tekster... hør for fanden ikke på hva han synger, da vel!

Ellers er det plenty med fet death metal omkring. Hate Eternal, Morbid Angel, Nile, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaok. nå har jeg hørt på litt svartmetall. jeg kan konkludere med at det finnes noen finfine melodiske låter i denne sjangeren også. (trodde aldri jeg skulle si noe slikt). men fremdeles synes jeg antikrist-4-life-og-skummel-som-bare-det-imaget er noe av det teiteste du kan finne. flaks at jeg ikke hører hva de sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

aiwass du må ikke glemme:

Alt lys er svunnet hen

Burn in hell

Vredesbyrd

Devil's Path 2000

A Succubus in Rapture

Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde

For all tid

Men den aller beste er seff "Det nye riket" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "Gaahl" skulle drikke blodet til voldsofferet blir nærmest for dumt til å tro på. Han er en såkalt "satanist", ikke en heks!

Handlingen har dessuten ingenting med Gorgoroth, "Gaahl" eller i det hele tatt musikk å gjøre!

Ikke hang det noe "oppnedkors" rundt halsen på han i retten heller.

Blod, sauehoder, korsfestete damer. Hva er gale med det? Alle 200 personene som var på konserten likte det og fikk det de kom for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er galt med det, er at de syke jævlene dreper dyr for show. syke folk. hva faen skal man med blod? kan man ikke spille musikken og drite i å være så jævli dum? jeg blir flau av sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er galt med det' date=' er at de syke jævlene dreper dyr for show. syke folk. hva [sensurert'] skal man med blod? kan man ikke spille musikken og drite i å være så jævli dum? jeg blir flau av sånne folk.

enig der, jeg er selv fan av black metal, men det finnes grenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du blir flau over sånne folk så har du ett problem, mens de ikke bryr seg idet hele tatt hva du tror eller mener om dem.

Når du kommer på en BM konsert så er det meningen at du skal få ett stykk i deg, derfor bruker de det imaget til for å forsterke begrepene i tekstene og musikken. Så slipper du å stå der å se snill og god ut mens du synger om ondskap, krig osv. For det blir jo iallefall teit.

Et dyr du kjøper hos slakteren er dau uannsett om du spiser det eller henger det opp på veggen. WHO CARES!!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett problem? hahahaha, tulling. "det er meningen at du skal få et stykk i deg" er det dummeste jeg har hørt i mitt liv. hvis de syke svina ikke klarer å lage en bra konsert uten å drepe haugevis med dyr og pælme blodet deres rundtomkring, er det jo de som har et problem. at de er så avhengig av sceneshowet er vel egentlig bare et bevis på at de har sinnssykt lite å by på musikalsk. jackass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle vel tro at når det nevnes at dyrene ble kjøpt hos en slakter så forstod du at de allerede var døde...men det gjorde du tydeligvis ikke...jeg foreslår at du tar deg en tur ned til den lokale slakteren en dag til uka og får de til å forklare og vise deg hva de driver med der...

Og jeg lurer også på hvor mange ganger det må nevnes at dette var i forbindelse med innspillingen av en live DVD?

Og at de derfor hadde planlagt et litt spesielt show...på de "vanlige" konsertene sine har de ikke mere show enn et gjennomsnittlig fattig band...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen? er du helt treig? poenget er at idiotene bruker dyr, som skal behandles med respekt, som moroartikler ved å pælme blodet deres rundt omkring. slakterens arbeid er ikke å levere dyr til halvgale bloddrikkende psykopater, dyr skal ikke drepes for moro skyld. at det var innspilling av en live dvd er et vanvittig elendig argument, for hva i helvete har døde dyr å gjøre på en musikk-dvd? fy faen, hva er galt med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tøvete med døde dyr på scenen, men whatever floats your boat. De skumleste menneskene jeg har møtt, har skremt meg uten å si et ord, og hatt på seg vanlige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.