Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gorgoroth


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Media forteller oss ofte om blackmetallere som begår grove kriminelle handlinger. Konklusjon: Alle blackmetallere er kriminelle.

Media forteller oss ofte om innvandrere som begår grove kriminelle handlinger. Konklusjon: Alle innvandrere er kriminelle.

Hvorfor er det ene så mye mer politisk korrekt å si enn det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke at jeg ønsker å fremme kjipe fordommer, men jeg må nok si at svartmetallere nok har et lite ønske om å skille seg ut. De ønsker å virke ekstreme, de vil ikke være normale mennesker som gjør alt som blir godtatt. Etter likskjendingen for et år siden eller noe, var det f. eks. en svartmetallvokalist som var ute og sa at han "synes ikke dette var noe å bry seg om, folk må få gjøre som de vil."

konklusjon: svartmetallere er sikkert kule karer, men det ryktet de har, er de delvis skyld i selv, og jeg tror det er slik de vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle svart metallere er en gjeng med rauhåll da. Men jeg synes gorgoroth tar kaka. det er greit at de er satanister, men hva faen er vitsen med sauehoder, masse blod og korsfestede mennesker på scenen? virker at de er så jevla opptatt av image istedenfor musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.