Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gorgoroth


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gorgoroth folka virker jo sinnsyke, jeg får et veldig dårlig inntrykk av BM folk da! Men hvorfor må de være satanister, kan ikke det like greit være kristne som spiller sånn type musikk, det lurer jeg på!

Men Dimmu Borgir gutta virker hyggelige, og som vanlige folk, men jeg liker ikke musikken, selv om jeg respekterer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgoroth folka virker jo sinnsyke, jeg får et veldig dårlig inntrykk av BM folk da! Men hvorfor må de være satanister, kan ikke det like greit være kristne som spiller sånn type musikk, det lurer jeg på!

Men Dimmu Borgir gutta virker hyggelige, og som vanlige folk, men jeg liker ikke musikken, selv om jeg respekterer den.

tror egentlig ikke de "må" være satanister, det er bare det de er akkurat som andre er kristne osv..Jeg får heller ikke dårlig inntrykk av BM "folka" men av Gorgoroth!

Hans Majestet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Jeg foreslår at alle dere som ikke har peiling på bm holder kjeft, mesteparten av postene er flaue å lese.

Se her ja, det var vel på tide at en autoritet på området kom med en særdeles meningsfylt kommentar. Jeg vil til min dødsdag ha lite peiling på blackmetal, men jeg forbeholder meg retten til å prate piss om hva jeg vil,hvem jeg vil,hvor jeg vil og når jeg vil,uten at unger som synes livet er forjævlig og som stadig skjærer seg i armen for å gjøre ting enda verre,skal be meg om å holde kjeft, thænkjuverrymøtsj.

*gjesp* Åjada. Nå føler jeg virkelig at du satte meg på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Jeg foreslår at alle dere som ikke har peiling på bm holder kjeft, mesteparten av postene er flaue å lese.

Da er det jo utrolig fint at vi har 16 åringer her som kan opplyse de som ikke er så inn i Black Metal scenen, spesielt med tanke på at du fortsatt er for ung til å kunne komme inn på de fleste Black Metal konserter...

Kan ikke du som tydeligvis kan det meste om Black Metal scenen komme med en liten avhandling om den her inne da, så de som ikke kan noe kanskje kan lære seg litt?

Åjada, jeg er 16, huffameg, da _må_ jeg jo være dum. Gidder ikke å argumentere med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fint at noen kan påpeke svakheter med kristendom og annen religion. Et annet fenomen jeg ikke har like stor fortsåelse for, er såkalte opp-ned-kors og andre former for spotting. Hva er poenget? Ber ikke svartmetallere om å få et dårlig rykte når de absolutt skal provosere og ramme folk der mange er sårbare? Hvorfor bygge sitt livssyn på hat av et annet livssyn? Ihvertfall virker det VELDIG som om en del av disse gutta har et imageproblem.

jeg kjenner flere metallere selv, og noen av dem er helt ok. Men hovedinntrykket er at de bruker mye av tiden sin på å være mot alt som andre liker. det ser jeg ikke noe poeng i. synes de kan være mer ydmyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, jeg er 16, huffameg, da _må_ jeg jo være dum. Gidder ikke å argumentere med deg.

Jeg har aldri påstått at du er dum, og det har jeg heller ikke tenkt til å gjøre siden jeg ikke kjenner deg, men jeg må si meg grunndig lei av folk på din alder som alltid skal uttale seg så skråsikkert om Black Metal miljøet...prøv å vær litt mindre "tøff i trynet" så kanskje du kommer litt lenger her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du må være gammal for å vite mye om det eller? syntes det var en litt teit påstand..

Dessuten , hvorfor er ingen enige i det at det er litt idiotisk folk som nærmer seg midten av 30 åra flyr rundt i nagler og liksminke å prøver å se så veldig skumle ut. Det er mission failed hele tida , det imaget er jo bare tåpelig! Hva er vitsen? svarte klær er en ting , men hele den skummel-greia er så jævli idiotisk..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du må være gammal for å vite mye om det eller? syntes det var en litt teit påstand..

Dessuten , hvorfor er ingen enige i det at det er litt idiotisk folk som nærmer seg midten av 30 åra flyr rundt i nagler og liksminke å prøver å se så veldig skumle ut. Det er mission failed hele tida , det imaget er jo bare tåpelig! Hva er vitsen? svarte klær er en ting , men hele den skummel-greia er så jævli idiotisk..  

Nilsefix

Er ikke det jeg sier heller, men det virker ikke trolig at en på 16 år skal kunne alt, slik som Emperoar jeg gir uttrykk for at han gjør...og avfeie alt annet som sprøyt og tull...jeg kan liksom ikke helt se meningen med slike holdninger, vi har alle noe vi kan lære av andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du må være gammal for å vite mye om det eller? syntes det var en litt teit påstand..

Dessuten , hvorfor er ingen enige i det at det er litt idiotisk folk som nærmer seg midten av 30 åra flyr rundt i nagler og liksminke å prøver å se så veldig skumle ut. Det er mission failed hele tida , det imaget er jo bare tåpelig! Hva er vitsen? svarte klær er en ting , men hele den skummel-greia er så jævli idiotisk..  

Nilsefix

Er ikke det jeg sier heller, men det virker ikke trolig at en på 16 år skal kunne alt, slik som Emperoar jeg gir uttrykk for at han gjør...og avfeie alt annet som sprøyt og tull...

Mistenker at Emperoars poster om dette emnet er en smule sarkastiske, så det er kanskje lurt om dere avbryter den diskusjonen før noen sier noe enda teitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt moro å lese dette:) Jeg begynte å høre på ekstrem metall da jeg var 14-15 år, dvs for 16-17 år siden.

Egentlig er det greit å være skråsikker når man er på den alderen, for da får man mye å smile av senere i livet :mrgreen:

Bare greit å huske at enkelte ting forandrer seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.