Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan kan Gitarnorge bli enda bedre?


jonarve

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lagt merke til det selv, var faktisk derfor jeg tittet innom dette forumet. Er jo direkte latterlig, de tar jo helt av.

Kanskje dette er et resultat av at de nye moderatorene er litt "trigger happy", og vil vise posisjon osv?

Har også lagt merke til at admins som ikke har vært aktive på en stund har kommet tilbake, og kanskje vil tydeliggjøre sin tilbakekomst?

Strenge grenser for hva man får gjøre og betaling for bruk av kjøp og salg vil ikke funke på et bittelite forum som dette, dette er ikke TGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at det blir et krav om å legge inn tags på trådene sine i innspillings-forumet. Dvs. [metal], [skranglerock] f.eks.

Er en del som ikke skriver sjanger og det resulterer iallfall for min del at jeg ikke gidder å sjekke ut. Er uansett ikke noe skippertak å skrive det.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp og Salg er ikke endret. Ha gjerne en avslappet holdning og ha det for all del gøy. Det eneste vi ber om er at forumets retningslinjer overholdes. Da vil ingen innlegg bli slettet. Stenger denne tråden ettersom vi har fått de innspillene vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.