Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

trance vs metal


causeofdeath

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med sånne saker kan man sikkert til og med høre på listepop :lol:

Jeg kan fint høre på listepop når jeg er nykter. Ecstacy har jeg aldri prøvd, så kan ikke uttale meg om det.

Men kan se for meg at trance/rave er ganske fett å danse til i x-rus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint høre på listepop når jeg er nykter. Ecstacy har jeg aldri prøvd, så kan ikke uttale meg om det.

Men kan se for meg at trance/rave er ganske fett å danse til i x-rus.

Det skal jeg prøve en gang før jeg dævver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske så latterlig sammenligning det der, men slik er det ofte når man sammenligner sjangre man ikke vet noe om, med sin egen.

Dette gjelder selvfølgelig metalheads fremstilling av ravere og deres musikk også.

Må innrømme at jeg har vært innom sjangeren selv, og fant faktisk et og annet brukbart "band".

Astral Projection og en del av greiene fra Qlimax f.eks.

Har klart å finne noe jeg liker i så godt som hver eneste sjanger, fordi jeg gir det en sjangse og bruker litt tid på å finne det som faktisk er bra.

Hvis man hører på The Blacksheeps (de som vant MGP Jr.) og drar en konklusjon ang. rock ut fra det er det jo åpenbart at man misforstår helt.

Der er slik med trance også. Selvfølgelig er den trancen "alle hører på" noe skikkelig dritt, men det gjelder musikken "alle hører på" i de fleste andre sjangre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.