Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjela eller teknikk?


tisi1

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med en kamerat her om dagen, om det er best med gitarister/bassister som er gode teknisk, eller de som spiller med sjela og har feel... De som spiller fra sjela og ikke bryr seg om det ser teknisk bra ut... Personlig blir jeg ikke lengere imponert over de som er teknisk gode, for de har ofte ikke (sier ikke alltid) sjel når de spiller. de spiller ofte bare for å dra de raskeste soloene, og det er det kun øving som skal til for å få til ,men å spille med sjela er noe du er født med.. mener nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen begge valg?

Måtte velge teknikk. Av de to så er en gitarist med teknikk uten sjel bedre å høre på enn en med sjel uten teknikk. Kort og godt fordi den uten teknikk ikke hadde hatt mulighet til å formidle sjela si nettopp på grunn av manglende teknikk. Dermed like 'tom' som en uten sjel, men med teknikk.

Det ene ekskluderer ikke det andre. "Hele poenget med teknikk er at du kan spille sjela di, uten teknikk - hva skal du da med sjel?" Fritt etter Steve Morse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sette opp et tredje alternativ for å kunne sette det på spissen, slik at man blir nødt til å velge...

er det noen grunn til at jeg ikke kan se resultatene av avstemningen når jeg går inn på tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det noe tull her... dere får bare ta litt hoderegning når dere vil telle resultater... er ikke helt dreven i pc og sånne teknisk ting... Beklager folkens, er litt flau nå merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.