Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjela eller teknikk?


tisi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter mitt syn er en god gitarist en som får ting til å høres bra ut.. Hvis man får enkle ting til å høres kult ut, så har man nådd et mål.. en blanding av sjel og teknikk må man nok ha.. du kommer ingen vei med sjel hvis du ikke har teknikk, men ikke motsatt.. alle kan lære seg å spille relativt bra, men det er kun de som klarer å formidle noe med spillinga si, som klarer å gi den mening, som spiller med sjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en diskusjon med en kamerat her om dagen' date=' om det er best med gitarister/bassister som er gode teknisk, eller de som spiller med sjela og har feel... De som spiller fra sjela og ikke bryr seg om det ser teknisk bra ut... Personlig blir jeg ikke lengere imponert over de som er teknisk gode, for de har ofte ikke (sier ikke alltid) sjel når de spiller. de spiller ofte bare for å dra de raskeste soloene, og det er det kun øving som skal til for å få til ,men å spille med sjela er noe du er født med.. mener nå jeg...[/quote']

Synes ikke det ene utelukker det andre......

Og å spille med sjela er IMO ikke noe du er født med, men må "oppdage". Rett og slett få en oppvåkning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.