Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

picking-hånda folkens!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man må vel begynne ett sted da? Og når man er ung tror man jo ofte at man er verdensmester i alt :P Eneste jeg synes kan være irriterende er alle som kan den begynnelsen på nothing else matters. Og som stopper når det ikke lengre er åpne strenger.

Det er jo noe alle kan da. Folk som aldri har spilt gitar kan jo den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å spore av her da?

Men uansett da, skjønner ikke at dere _GIDDER_ å bruke tid på å irritere dere over hva _ANDRE_ spiller og kvaliteten på det? Hvem var vel ikke 14 år og verdensmester i å spille gitar?

Skjønner ikke poenget med å ødelegge en tråd fordi man irriterer seg over folk som driver å utvikler seg som gitarister? Idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å spore av her da?

Men uansett da, skjønner ikke at dere _GIDDER_ å bruke tid på å irritere dere over hva _ANDRE_ spiller og kvaliteten på det? Hvem var vel ikke 14 år og verdensmester i å spille gitar?

Skjønner ikke poenget med å ødelegge en tråd fordi man irriterer seg over folk som driver å utvikler seg som gitarister? Idioter!

Ingen grunn til å bruke skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å spore av her da?

Men uansett da, skjønner ikke at dere _GIDDER_ å bruke tid på å irritere dere over hva _ANDRE_ spiller og kvaliteten på det? Hvem var vel ikke 14 år og verdensmester i å spille gitar?

Skjønner ikke poenget med å ødelegge en tråd fordi man irriterer seg over folk som driver å utvikler seg som gitarister? Idioter!

Sur du'a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo saken den at veldig mange av de som tror de kan riffene egentlig ikke er i nærheten.

Men de kommer jo aldri til å komme i nærheten heller om de ikke øver. Du sugde helt sikkert stor pulserende hestekuk på gitar en gang du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at de øver på ting som er for vanskelige, istedenfor å ta lette riff først.

Det blir noe annet. Min feil for ikke å lese hele tråden. Irriterer meg også over folk som tror de kan noe, men de er for dårlige til å i det hele tatt skjønne hvorfor det ikke er riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.