Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

picking-hånda folkens!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

og det høres totalt forskjellig ut.................

Downstrokes høres så fette my råar ut ennj alternate! :angry:

Jo tenkte jo på det og det at de høres forskjellige, men jeg bruker digital boks jeg nemlig, og da kan jeg ikke høre noe forskjell i det hele tatt, så.. Jeg bruker jo 35 bass, 0 middle og 45 treble jeg nå D: Lager døds bra støy syns nå jeg.. Men downstrokes ser mye dårligere ut også da, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo tenkte jo på det og det at de høres forskjellige, men jeg bruker digital boks jeg nemlig, og da kan jeg ikke høre noe forskjell i det hele tatt, så.. Jeg bruker jo 35 bass, 0 middle og 45 treble jeg nå D: Lager døds bra støy syns nå jeg.. Men downstrokes ser mye dårligere ut også da, mener nå jeg.

Okey..?

Kan sikkert fikse en video jeg, hvis mobilen min gidder å filme så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey..?

Kan sikkert fikse en video jeg, hvis mobilen min gidder å filme så lenge.

Jeg syns det :D Om man spiller sakte da ihvertfal, og spiller på f.ek.s E5 A3 A7 også lage en lang sang ut av det, med kun downpicking.. D: ( D: den var bra om du tar med palm mutes masse og power chords <3 også variasjon. OoO )

Endret av Boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det høres totalt forskjellig ut.................

Downstrokes høres så fette my råar ut ennj alternate! :angry:

Ikke alltid. For å bruke MoP igjen, så høres den mye feitere ut hvis du bruker en slags hybrid av de to i introen. Men høres bedre ut med kun downpicking i versene f.eks.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal legge inn en video, så skal du legge inn en film som er imponerende da .. D:

Hvordan kan du si at pickingen i den videoen ikke er imponerende ???

btw, sakset litt ut fra Total Guitar october 2008 sin "85 tips to make you a better player"

41. Alternate pick... or die!

Alternate picking (down, up, down, up) is an important technique to master. If you play with all downstrokes (and it's possible you do) then make alternate picking a priority in order to increase you fluency, efficiency and speed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at pickingen i den videoen ikke er imponerende ???

btw, sakset litt ut fra Total Guitar october 2008 sin "85 tips to make you a better player"

41. Alternate pick... or die!

Alternate picking (down, up, down, up) is an important technique to master. If you play with all downstrokes (and it's possible you do) then make alternate picking a priority in order to increase you fluency, efficiency and speed.

Jeg siktet mot Meshuggah, de lager dårlig musikk D: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.