Web Analytics
Jump to content

Norway 0 points

Goggen
 Share

Recommended Posts

Ja WigWam hadde ikke plugget inn en gang... men det har kansje mer med NRK og nedskjæringer å gjøre? I gamle dager (hehe) gikk jo alt live med Kringkastings orkesteret... ikke at musikken var noe bedre av den grunn da.

Jeg gidda ikke å se det, hvem vant?

De som vil spille live får jo ikke lov til det lengre.. ettersom plateselskapene vil ikke ha noen misser på tv.. og tv-selskapene vil ha en billig produskjon... dvs.. playback... live tar masse tid i forhold til playback... såså... ikke bare musikernes skyld...

hmm.. fikk ikke med meg gp... blitt litt lei... er jo de samme triksa hver gang... f.eks den beryktede gp modulasjonen... hehe.. :D

Det var jo et live rockeband i fjor eller i forrigfjor, så jeg tror ikke det er s¨å veldig farlig. PLayback er ikke nødvendigvis billligere for TV-Selskapene, ettersom de ofte spør lydfolket om en ledig output

Det var en noen fengende låter. Spesielt den som vant. Ikke at jegliker GP, men det jeg likte med den låta var at jeg tenkte Grand Prix med engang jeg hørte den... Og sånn skal det vel være?

Kjente btw han ene duden som spilte kassegitar for melodi K. Eneste grunnen til at han spilte der var fordi han fikk 5 lapper for det.