Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den STORE Dream Theater tråden


FatCat

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig en som ikke ser ut til å hate DT, takk Sverre!

Hallo!!!! De fleste her hater da ikke dream theater, det er bare at alle ikke synes alt er like bra. Personlig er dt plant top 10 banda jeg liker, men det vil ikke si at jeg liker alt de har gitt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen favorittsager, eller kanskje en favorit solo?

Min Favorit DT sang er The Mirror

+1. sangen som fekk meg te å begynna å spela 7 strenger. pluss at den har ingen solo så den e mulig å læra heile! ellers ha eg nesten ikkje høyrt på nokon plater etter scenes, som forøvrig va meget bra!

EDIT, kan ikkje me gje faen i å diskutere om bandet er bra eller ikkje, og heller diskutera me som lika musikken, dei som ikkje lika DT kan svare på andre tråder. Blir sur av å lesa da. aaarrrghhh!!!

Endret av Wylde Thing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som ikke ser ut til å hate DT, takk Sverre!

Dette er ikke kritikk, men hvorfor er det så viktig for deg at andre liker det samme som deg?

Fordi jeg hadde tenkt at dette skulle bli en tråd for de som liker DT, ikke en tråd der halvparten av innleggene går med på å si at Labrie er homo og at Petruccci spiller kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DT er stilig. Utrolig flinke musikere, hele gjengen. Men jeg har en drøm om at de skal gå litt tilbake til der de var før. LaBrie er ikke akkurat heavy.

Enig, de burde vel egentlig bestemme seg om hva de vil drive med. Jeg synes ikke at Labrie og Rudess passer til skikkelig heavy saker, keyboards blir liksom litt pinglete i den sammenhengen. Petrucci, Myung, Portnoy og en mer metal vokalist kunne sikkert funke bra som band, men da ikke som Dream Theater. Da kunne de få spilt all den metallen de ville, og kunne fokusert på Dream Theater som et prog band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DT er stilig. Utrolig flinke musikere, hele gjengen. Men jeg har en drøm om at de skal gå litt tilbake til der de var før. LaBrie er ikke akkurat heavy.

Jeg synes da at stemmen hans funker helt fint innenfor de fleste sjangere.

Ta Train Of Thought for eksempel som er et heavy album fra dem, det er jo ikke noe dårlig med det, men det er jo min mening da :)

Liker DT selv ganske godt, og det blir ikke det samme uten LaBrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som ikke ser ut til å hate DT, takk Sverre!

Dette er ikke kritikk, men hvorfor er det så viktig for deg at andre liker det samme som deg?

Fordi jeg hadde tenkt at dette skulle bli en tråd for de som liker DT, ikke en tråd der halvparten av innleggene går med på å si at Labrie er homo og at Petruccci spiller kjedelig

Må gå an å si hva man mener om DT, forumet er jo for å diskutere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trøst kan jo være at Dream Theater spiller Pink Floyd bedre enn Pink Floyd ville spilt Dream Theater.

Poeng, men kvifor i all verden må dei spele songane til kvarandre då? Kan ikkje berre Dream Theater spele sine eigne songar i staden for å ty til coverversjonar? Det blir tvilsamt betre enn originalversjonen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.