Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den STORE Dream Theater tråden


FatCat

Anbefalte innlegg

Nå er det vel få som hører på Dream Theater for coverlåtene de gjør, det at Labrie synger gjør jo at låter av Metallica, Iron Maiden, Pantera og Pink Floyd aldri kommer til å høres bra nok ut.

Portnoy, Petrucci og Myung gjør jo en flott jobb på alt av metal, det som trekker ned er vanligvis at keyboards aldri kan erstatte en ekstra gitar, uansett hvor dyktig Rudess måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dream Theater er bra.. Labrie er veldig flink til å synge, de som sier han suger kan spille inn og vise at de er bedre.. konserten i spekrum var utrolig bra, likte pink floyd sangen petrucci spilte.. dark eternal night er genial.. favoritter er another day, hollow years, glass prison, dark eternal night...

dream theater har noen av de beste musikerne som finnes, jeg synes dream theater høres bra ut likevel om de spiller tungt, de er veldig allsidige, de spiller alt, hør på cemetary gates, master of puppets og alle floyd coverene på youtube... de spiller all type musikk veldig bra, og likevel om de spiller veldig raskt og av-og-til tungt så klarer de å gjøre balader veldig melodiøse og fine

hør på alle de raske soloene petrucci og rudess spiller unsont.. bommer aldri

Endret av GuitarFreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på alle de raske soloene petrucci og rudess spiller unsont.. bommer aldri

Jeg sjønner ikke åssen de klarer å spille så fort som de gjør på for eksempel slutten av In the Presence of Enemies pt.1. Det er kansje fovoritunisonen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slaktet jo cemetery gates.

Nix, Mustain ødela den til de grader!

Nja......han gjorde det ikke noe bedre, men hadde anselmo hørt lagay synge låta så trur jeg han hadde gått amok. Når det gjelder favorittlåt må det bli under a glass moon, mange kule arrangementer og bedre solo får du ikke.

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slaktet jo cemetery gates.

Nja......han gjorde det ikke noe bedre, men hadde anselmo hørt lagay synge låta så trur jeg han hadde gått amok. Når det gjelder favorittlåt må det bli under a glass moon, mange kule arrangementer og bedre solo får du ikke.

Med lagay mener du LaBrie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slaktet jo cemetery gates.

Nja......han gjorde det ikke noe bedre, men hadde anselmo hørt lagay synge låta så trur jeg han hadde gått amok. Når det gjelder favorittlåt må det bli under a glass moon, mange kule arrangementer og bedre solo får du ikke.

Med lagay mener du LaBrie?

æhhhhhhh.........jah. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slaktet jo cemetery gates.

Nix, Mustain ødela den til de grader!

Nja......han gjorde det ikke noe bedre, men hadde anselmo hørt lagay synge låta så trur jeg han hadde gått amok. Når det gjelder favorittlåt må det bli under a glass moon, mange kule arrangementer og bedre solo får du ikke.

Han spiller jo så slurvete at du hører nesten ikke hva han spiller :P

LaBrie synger jo dårlig live, ingenting å si på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrde mykje på DT i mine "uskyldige" år, men høyrar ikkje så mykje på dei no lenger. Likte Images & Words of Six Degrees of Inner Turbulence veldig godt. Eg syns dei er eit godt liveband, der fjorårets konsert i Spektrum står som eit godt eksempel. Octavarium og Systematic Chaos likte eg ikkje noko særleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slaktet jo cemetery gates.

Nix, Mustain ødela den til de grader!

Nja......han gjorde det ikke noe bedre, men hadde anselmo hørt lagay synge låta så trur jeg han hadde gått amok. Når det gjelder favorittlåt må det bli under a glass moon, mange kule arrangementer og bedre solo får du ikke.

Han spiller jo så slurvete at du hører nesten ikke hva han spiller :P

LaBrie synger jo dårlig live, ingenting å si på det!

Helt enig, mustaine sucks på den låta og har ikke øvd i det hele tatt. Men labrie synger jo så homofilt at man holder på å spy og etter min mening gjør det låta mye værre enn at en skarve solo blir fucket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på alle de raske soloene petrucci og rudess spiller unsont.. bommer aldri

Jeg sjønner ikke åssen de klarer å spille så fort som de gjør på for eksempel slutten av In the Presence of Enemies pt.1. Det er kansje fovoritunisonen min

stakkars dere!

Håper dere inseer snart at musikk ikke er om å gjøre å komme først i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.