Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den STORE Dream Theater tråden


FatCat

Anbefalte innlegg

Her kan dere si alt dere dere vil om Dream Theater. Etter min mening er det et av de beste bandene i verden.

Favoritt albumet mitt er Scenes From A Memory, sikker på at noen er enige med meg der...

Kan begynne med et topic: Hva synes dere om Systematic Chaos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg elsker Images & Words, men har et litt anstrengt forhold til mye av det de har laget i senere tid. Vokalen funker ikke for meg lenger, og jeg savner de intelligente arrangementene de hadde før i tiden.

Kan være enig i at vokalen er dårligre nå enn før, spessielt live.

Har de liksom ikke inteligente arrangementer lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at vokalen er dårligre nå enn før, spessielt live.

Har de liksom ikke inteligente arrangementer lenger?

Jeg mener ikke at vokalen er dårlig, jeg liker bare ikke stemmen til Labrie, og måten han synger på. Og nei, jeg synes arrangementene har blitt veldig kjedelige, og jeg liker lite at de prøver å høres tyngre ut. Det krasjer bare enda mer med stemmen til Labrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med yngtchie, Dream Theater passer ikke til å spille for tungt. Dessuten synes jeg alle melodiene og arrangementene de hadde tidligere var lysår forran det de driver med nå.

Og labrie suger, det har han alltid gjort. Hadde de enda hatt med russel allen så hadde det begynt og likne noe vokalmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og labrie suger, det har han alltid gjort. Hadde de enda hatt med russel allen så hadde det begynt og likne noe vokalmessig.

Med Allen kunne de kanskje vært litt bedre ja, må innrømme det, men LaBrie suger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, liker masse av det de gjorde før! Hører aldri på det de har laget i den siste tiden.

Image And Words og fram til Scenes From A Memory er de albumene jeg hører på hvis jeg hører på de, geniale arrangeringer og enorm flott gitarspill av John Petrucci som spiller kjedelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Image And Words og fram til Scenes From A Memory er de albumene jeg hører på hvis jeg hører på de, geniale arrangeringer og enorm flott gitarspill av John Petrucci som spiller kjedelig nå!

Så JP spiller kjedelig nå? Jeg synes iallefall at flere av soloene på Systematic Chaos var veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.