Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den STORE Dream Theater tråden


FatCat

Anbefalte innlegg

En trøst kan jo være at Dream Theater spiller Pink Floyd bedre enn Pink Floyd ville spilt Dream Theater.

Poeng, men kvifor i all verden må dei spele songane til kvarandre då? Kan ikkje berre Dream Theater spele sine eigne songar i staden for å ty til coverversjonar? Det blir tvilsamt betre enn originalversjonen uansett.

Det er sikkert artig å spille covere da, de vokste jo opp med Pink Floyd og andre progressive band. jeg tror de bare vil spille de sangene de hørte på mens de vokste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Poeng, men kvifor i all verden må dei spele songane til kvarandre då? Kan ikkje berre Dream Theater spele sine eigne songar i staden for å ty til coverversjonar?

Dream Theater spiller jo som oftest sine egne låter, men de liker å hylle sine største inspirasjonskilder ved å spille coverlåter. Vanligvis har de egne konserter der de spiller en hel plate av et band. Number of the Beast har de spilt, Dark Side of the Moon har de spilt, Made in Japan har de spilt. Men vanligvis spiller de kun sine egne låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv Dream Theater er litt for cheesy for hva jeg klarer å sette helt pris på.

Men noe av det eldre ser jeg visse kvaliteter i. Og det er flinke musikere, bevares. Om en ser bort fra vokalisten, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvorfor klager alle på stemmen til Labrie? Jeg må innrømme at han sang bedre før, men det var noen som sa til meg at grunnen til at Labrie synger dårligere er fordi det var noe galt me stemmen hans før eller noe? Mulig jeg har hørt feil, men Labrie synger slettes ikke dårlig. Men noe må jeg innrømme; at vibrasjonen hans i de fleste live'ene er litt rare ; p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klager alle på stemmen til Labrie? Jeg må innrømme at han sang bedre før, men det var noen som sa til meg at grunnen til at Labrie synger dårligere er fordi det var noe galt me stemmen hans før eller noe? Mulig jeg har hørt feil, men Labrie synger slettes ikke dårlig. Men noe må jeg innrømme; at vibrasjonen hans i de fleste live'ene er litt rare ; p

Det er riktig at det er noe galt med stemmen ja. Han ble visst matforgifta på ferie til cuba i 1995 og spydde så stemmebånda ble skada ifølge den nye biografien som kom ut ifjor.

Personlig så synes jeg at han synger bra, men det vil ikke si at jeg liker stemmen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at det er noe galt med stemmen ja. Han ble visst matforgifta på ferie til cuba i 1995 og spydde så stemmebånda ble skada ifølge den nye biografien som kom ut ifjor.

Personlig så synes jeg at han synger bra, men det vil ikke si at jeg liker stemmen hans.

Åja.. Ja, men han sang bedre før, men jeg synes det er godt gjort av han å synge slik han gjør nå, etter alt det han har vært igjennom med stemmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.