Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Noe for deg Roffa ? Staus til 6000,- på MP http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=263506# ?

Takk for det, men ikke helt det jeg vil ha. Jeg har jo egentlig det jeg trenger (av basser ;) ), men får jo alltids litt anfall av GAS :blush:

Barracuda er sikkert en glimrende bass, men skal jeg bruke noen kroner på bass nå blir det nok en headless og med grafitt-hals. Må nok kvitte meg med et par basser først. Rickenbackeren står også og støver ned så det indikerer vel at jeg ikke skal kjøpe noe før i alle fall et par basser er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for den da :D `? Billigsalg :wub: ?

Mitt forrige innlegg var mer rettet mot en jazz-kopi, Steinberger Spirit og mulig en Washburn Status som jeg helst vil bli kvitt før jeg kjøper noe som helst nytt av bassutstyr.

Jeg driver også og teller på knappene om jeg skal selge Rickenbackeren eller ikke. Utrolig kul bass, men den står i kofferten og blir nesten ikke brukt. Noe under 13500,- tror jeg ikke jeg går. Men gidder ikke å selge den på billigsalg heller. Da får den heller bli her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har lyst da! Jeg har jo akkurat solgt den første bassen med forsterker, så har jo 2000 der og jeg får snart en lønning på over 10 k.. Men så må jo studio betales, og vi skal jo trykke opp cdene og jeg har jo litt lyst på denne og.. Og den er får jo jo 3500 billigere http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=242141 . Men JA, det frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra når EP/album kommer da. Må jo sjekkes ut!

Skjønner at du har lyst på'n. Selv er jeg ikke så veldig p-bass-mann, og liker bedre den du har nå. :P

Og angående den metalbassen, den ville ikke jeg kjøpt. Han nevner jo ikke merke eller noe.

Da ville jeg heller kjørt på den trygge siden. Fender er hvertfall av en viss kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.