Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest bugbass

Av alle amper jeg har hatt opp i gjennom årene, noen med og andre uten rør i preamp, har det aldri vært slik at det har vært avgjørende for hvor godt jeg har likt de. Alle amper er forskjellig. Little Mark ampen er feks betydelig varmere i lyden enn ampen jeg hadde før den, som hadde rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Dette med uspesifisert GAS er ikke noen gøy ting... :P

Personlig liker jeg rør, mest fordi at jeg har det i Trace Elliot riggen min, og den er rimelig snasn lyd i når jeg kjører den slik at det vrrenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass
Dette med uspesifisert GAS er ikke noen gøy ting... :P

Personlig liker jeg rør, mest fordi at jeg har det i Trace Elliot riggen min, og den er rimelig snasn lyd i når jeg kjører den slik at det vrrenger.

Hvilken Trace er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, får gruble til torsdag. Da har jeg satt "deadline" for bestilling av... ett eller annet. :P Det skal hvist være trinnløs "boosting" av røret i Ashdownen. Om det er det samme som å tyne litt vreng ut av røret er jeg ikke sikker på. :)

Uspesifisert GAS er ikke mye gøy, nei. Men kommer sikkert til å angre litt uansett hvilken av dem jeg velger. Begge har jo fordeler og ulemper. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass
Nåja, får gruble til torsdag. Da har jeg satt "deadline" for bestilling av... ett eller annet. :P Det skal hvist være trinnløs "boosting" av røret i Ashdownen. Om det er det samme som å tyne litt vreng ut av røret er jeg ikke sikker på. :)

Uspesifisert GAS er ikke mye gøy, nei. Men kommer sikkert til å angre litt uansett hvilken av dem jeg velger. Begge har jo fordeler og ulemper. :P

Nix, du kommer ikke til å angre uansett hvilken du kjøper, fordi begge to er knallbra, og blandt de aller beste i prisklassen. Så du kommer nok til å bli fornøyd B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Nei, du det kan jeg garantere deg, med mindre den blir stjålet, ødelagt på noen måte eller huset brenner ned, så blir den bassen der med meg i graven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Hehe, Sant det.. Har 2 basser som jeg egentlig aldri kommer til å selge, Jeg håper at det kan bli vertfall en til av de neste som kommer inn.. Men jeg har jo planer om å starte en liten samling, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.