Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Satte på "tusenkronerssettet" fra Tomastik på "forumbassen" fra Rondomusic nå. Tror den har vært innom en tre- fire stykker her. La meg si det sånn, det gjorde susen! For en artig sak!

(Det er en seks- strengs Douglas-bass av ikke så veldig høy kvalitet, men grei nok. Den kledde virkelig slipte Tomastik- strenger, selv om det sikkert er perler for svin.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best fem eller seks strenger.

Har femstrenger nå, men en sekser er i planleggingsfasen!

(MrWalker kan vel gjette hva jeg tenker på)

:D

Har ikke peiling! :D

Men om du tenker på min Yamaha TRB6 så er du nok dessverre for sent ute! Den er solgt til Finnmarken! *hehe*

Jeg for min del har byttet ut en del instrumenter i det siste. Er i en slags "konsolideringsfase" med min samling. Det kommer nok til å dukke opp noen flere salgsobjekter fra min side, og så er det på vei inn noen interessante kreasjoner. :)

Skal poste en ny tråd om disse tingene... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt spørsmål, Roffa! *hehe*

Jeg har redusert en del, og jeg har fylt opp litt i andre enden. Fortsatt går jeg i pluss økonomisk, da. Men jeg har solgt unna 2 6-strengere, og har erstattet den ene med en 7-strenger fra USA (den er ikke kommet enda, men er en Conklin GTBD-7, altså Bill Dickens-modellen). Jeg har også kvittet meg med opptil flere 4-strengere, og jeg har en ny Clement under bygging (selvsagt). *hehe*

Og så har jeg funnet en kul liten elektrisk ståbass som jeg gleder meg til å teste ut. Den er også under bygging. Ut skal ihvertfall to elektriske ståbasser (noen som er interessert i en Ergo?) og et par andre basser som er mest til pynt. :)

Fruen har gitt opp for lenge siden *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.