Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Må bare fÃ¥ alle til Ã¥ fungere først :P Mangler en strømkabel til V-typen som kommer i posten etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Har fått testet alt individuelt da... GP11'en sammen med RPM'en, men satser på å fikse en skikkelig tone når jeg kan koble alle sammen, synes den var litt "ullen" nå, (Bare GP11 med RPM..) Så suser GP11 og hodene litt, men det gjør jo de fleste forsterkere med litt guffe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Walker: Mener du hadde linken/navnet til ei dame som lagde gitarstropper / reimer. Finner ikke igjen tråden hvor vi diskuterte dette, sÃ¥ da spørr jeg pÃ¥ nytt?? Likte den Bomber-crew-reima, og burde nÃ¥ bytte ut noen av disse tynne billigreimene som jeg bruker. Ser ogsÃ¥ litt teit ut med Fender reim pÃ¥ en Rickenbacker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det gjør ikke noe, TF :)

Pulcinellaen er nå solgt (vel, vi avventer levering og betaling), men avtale er gjort. Jeg tar mest sannsynlig en snartur (eller en weekendtur med fruen) til London og overleverer den personlig. Det blir like billig som å sende med Posten. *hehe*

I retur får jeg en Hohner B-bass 6-strenger:

th_P1020540.jpg

Får se hva jeg gjør med den, skal ikke utelukke at jeg legger den videre ut for salg. Men kanskje jeg beholder den, også??? Hvem vet.... *hehe* Kunne vært artig å stemme den E-A-D-G-C-F, eller kanskje enda et hakk høyere? Blir moro ihvertfall. Husker jeg spilte på en slik en for 10 år siden i London og likte den veldig godt. Så får vi se om ting har endret seg på ti år. :)

Og så får jeg en god bunke med cash i tillegg da, selvsagt. Denne er jo ikke verdt mer enn 1/3 av Pulcinellaen. :) Håper den finner seg et godt hjem og blir brukt!:D

Endret av MrWalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Thunder Fingers

Haha, Da er vi begynt å vurdere ting igjen :lol: Bli mulig P bassen byttet ut, og Ibanezen lagt ut for salg, og sÃ¥ kommer det en G&L Tribute L2000 med Moses Graphite hals inn :P De har en litt annen heel, sÃ¥ en Status Stingray hals vil nok ikke passe.. Ettersom jeg skal sette stolpickup pÃ¥ P bassen uansett, sÃ¥ kan jeg like godt prøve meg pÃ¥ G&L igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Har ikke kjøpt, Jeg sendte en Mail til Moses Graphite, for hadde det vært samme heelen så hadde jeg kjøpt Status graphite.. Men jeg vurderer egentlig om jeg eventuelt skal kjøre et Status prosjekt med warmoth kropp og Delano MM/P elektronikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Šnei... nå har bottene inntatt forumet her, også. :(

Martin, har hørt blandet erfaring med Moses Graphite-halsene. Ble selv advart mot å bruke dem i min Jazz-grafitt-pakke. :)

Hva skjedde med "P BASS RULER VERDEN TRENGER IKKE ANNEN BASS ENN DEN ALDRI I VERDEN IKKE KUL I HAVET NOEN GANG!!!!" holdningen?

Eller bør vi innføre et relativt tidsbegrep for bassister (på gitarnorge.no)? *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.