Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Aye, en god gammal Status Graphite.. er vel en S2000 skal jeg gjette på årstall og fasong..

Har sendt mail til Seymour Duncan Customshop, satse på å få tak i den de lager til Steve Harris å plassere i 77en, da elektronikken ikke er helt vennlig lenger... Så pickupen fra 74 får bli plassert i en skuff til jeg bestemmer meg for å få den surret på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Der var en av 2 ut av huset... Da er det bare å vente pÃ¥ kassen til 6eren, og sÃ¥ line en Ibanez SR506 opp for salg.. Jeg mÃ¥ prøve Ã¥ bestemme meg om det blir rett pÃ¥ Status prosjektet, eller om det blir sykkel og noen mÃ¥nders vente tid pÃ¥ Status prosjektet. Kommer til Ã¥ ha en finfin inntekt i sommer sÃ¥ ikke bli sjokkert om jeg fÃ¥r et par nye :lol: men planen er nok bare for Status bassen i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Ny sykkel må nok først..

Må jobbe med formen vettu :lol: Ny opplevelse for meg å prioritere noe annet enn bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Nei, Må ha no skikkelig noe... Men ikke mer en 5000 uansett :P

Det er en grunn til at jeg selger unna så mye nå etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du skaffer deg ramma av en DBS, hjulene fra en Svithun (finnes sikkert ikke lenger), og setet fra en Biltemasykkel, og sÃ¥ er det bare til Ã¥ modde opp! Det finnes jo ramme i grafitt, du vet det, ikke sant? Og sÃ¥ er det bare til Ã¥ sette pÃ¥ et heftig girsystem. Har aldri vært fornøyd med det originalgiret pÃ¥ DBS, mye bedre med det nye double-hjul og rasle-bucking systemet fra Shimano. Og sÃ¥ anbefaler jeg Ã¥ bytte ut styret med et opp-ned bukkestyre fra DeStyro i Tyskland. Skal være sinnsykt rÃ¥tt!

Når du har bygget den (husk å lage ny tråd her!), så kan du sykle på den noen ganger i uken i tre uker, før du legger den ut for salg enten her eller på finn som "FrankenSykkel" og så kan du begynne på nytt.

:ninja: :ninja: :ninja:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobber du meg?

Lett vennskapelig dulting i siden.

Skulle jeg hatt meg en sykkel ville jeg nok funnet meg en småskala sykkelbygger pÃ¥ et eksotisk sted og fÃ¥tt meg en "custom" sykkel... med sete i leopardskinn og spalted-maple lakk pÃ¥ rammen.

Bare moro, bare til å mobbe tilbake!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, bare for å gi deg noe Ã¥ lade kanon med.

Jeg har begynt en ny livsstil. Jeg har sluttet å kjøpe basser. Helt sant. Nå skal jeg ikke kjøpe noe før jeg har solgt noe.

Hvorfor befinner jeg meg nå på FINN Båt??????

Jeg vet av erfaring at når jeg "slutter" å kjøpe basser, så blir jeg helt data eller båt-avhengig. Det går i en evigvarende loop... slutter aldri!!! :lol:

Men det hadde jo vært deilig med en båt til sommeren???? Helt ærlig????

Eller en 7-strengs bass.... Jeg har jo alt, egentlig... bare ikke akkurat en 7-strenger....

Eller båt, da.

Mvh

Gas Vingle-Walker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.