Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Er langt fra sikker på om en dame sa "Synd du suger, men det var bra" eller "synd du slutter, men det var bra" etter konserten i gÃ¥r.. :S Vet jeg gjorde noen feil, men.. (Ps, spiller du flatwound strenger live, bruk svettebÃ¥nd, det blir faen sÃ¥ glatt etterhvert :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

For meg hørtes det ut som suger :lol: sto lenge Ã¥ bare sÃ¥ dumt pÃ¥ henne før vokalisten sa "Ja, men bandet fortsetter jo med ny bassist sÃ¥ vi slutter ikke" sÃ¥ da antok jeg at jeg hørte feil :P Stoler mer pÃ¥ han andre bassisten i det andre bandet, dyktig type forresten! Ikke samme spillestil som meg men han spilte ikke bare grunntoner for Ã¥ si det slik, det bandet heter Perfect Seven, og har nettopp sluppet en EP (Jeg kan da være hygglig Ã¥ reklamere litt).

Jupp, Det var siste konserten min med The Getaways, vertfall foreløpig :P om det går til helvete med han nye og jeg ikke finner meg noe annet så er jeg vel tilbake der om 3 månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Stille og rolig akkurat nå :lol: Tror det er litt med Carpathian Forest øving for de for tiden, de skal spille pÃ¥ en festivaø i oslo jeg ikke husker navnet pÃ¥, og jeg tror de har planer om en del annet i løpet av Ã¥ret, sÃ¥ jeg leter igrunn etter et par band til Ã¥ bruke tiden min pÃ¥, har ett der jeg egentlig "holder pÃ¥"med audition for tiden.. litt sÃ¥nn type Queensryche og den type musikk..

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrWalker, er Anne'n din kommet ennå?

Konseptet minner litt om SpectorCore.

Hei!

Nei, den har ikke kommet enda! Den er fortsatt hos Tom i Florida, jeg venter på en Undercover gig bag som trolig kommer tirsdag/onsdag i neste uke. Så da blir det et par ukers ventetid til på meg.

Men gleder meg!

Noen som vil ha en Pulcinella????? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig akkurat nå :lol: Tror det er litt med Carpathian Forest øving for de for tiden, de skal spille pÃ¥ en festivaø i oslo jeg ikke husker navnet pÃ¥, og jeg tror de har planer om en del annet i løpet av Ã¥ret, sÃ¥ jeg leter igrunn etter et par band til Ã¥ bruke tiden min pÃ¥, har ett der jeg egentlig "holder pÃ¥"med audition for tiden.. litt sÃ¥nn type Queensryche og den type musikk..

Jaja. Hvorfor sluttet du i TG?

Queensryche er artig. :D

Hei!

Nei, den har ikke kommet enda! Den er fortsatt hos Tom i Florida, jeg venter på en Undercover gig bag som trolig kommer tirsdag/onsdag i neste uke. Så da blir det et par ukers ventetid til på meg.

Men gleder meg!

Noen som vil ha en Pulcinella????? :D

Ok. Har du fått noen lydklipp av den ennå?

Har lyst Pulcinella! Pengene mangler bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Jaja. Hvorfor sluttet du i TG?

Queensryche er artig. :D

Alder og prioriteringsforskjeller... jeg er 22, singel og ingen barn, alle der er over 30 med barn, ikke alle lar det komme i veien... men uansett så føler jeg meg litt "feilplassert" i det bandet, bÃ¥de utseendemessig og stilmessig egentlig.. men de kommer sikkert til Ã¥ savne spillestilen min litt, tror ikke de fÃ¥r noen som "stjeler" gitarsoloene igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.