Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Hvilken Status bass er det du har da? Jeg vurderer å kvitte meg med ene P bassen for Ã¥ skaffe meg en Status :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer selv å selge Statusen min til fordel for en Pbass. Men klarer ikke helt Ã¥ bestemme meg. Skal det en bass til inn, mÃ¥ det en ut. Det har bankkontoen bestemt. :)

Hvordan Status???? Er veldig interessert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status Graphite series 2. Hodeløs og bÃ¥ndløs. Fantastisk lyd og fenomenal Ã¥ spille pÃ¥. Men innser nÃ¥ at jeg ikke har sÃ¥ mye bruk for fretless som hadde da jeg kjøpte den for lenge siden. SKal hvist være fra slutten av 80- tallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fretless er gøy. Kanskje ikke som hovedbass, men. Bare synd at ikke bankkontoen er enig. Har prøvd og overbevise den, men den bryr seg ikke. :P Saken blir ikke bedre av at jeg gikk litt amokk pÃ¥ ebay her en sen kveld og fikk tilslag pÃ¥ noen deler til en P bass jeg holder pÃ¥ Ã¥ fÃ¥ i hop. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Haha, Sånt kan skje den beste :P

Nei, tenker det blir en selvbygd bass med Warmoth kropp og statushals.. MÃ¥ bare vurdere om det blir pickup og preamp fra Sadowsky (Blir P/J) eller Delano (da blir det P/The hybrid(Jazz/MM) pickuper)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tull med andre ord. Kommer nok til å lÃ¥te knall. :)

Har så langt en orginal kropp av litt eldre årgang. Så er en Fender hals fra 1976 underveis. Pluss noen andre småting. Ellers mangler vel det meste. :P Bro, mikker og slikt blir vel det neste jeg jakter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status Graphite series 2. Hodeløs og bÃ¥ndløs. Fantastisk lyd og fenomenal Ã¥ spille pÃ¥. Men innser nÃ¥ at jeg ikke har sÃ¥ mye bruk for fretless som hadde da jeg kjøpte den for lenge siden. SKal hvist være fra slutten av 80- tallet. :)

Jeg har sendt deg en PM, så ta gjerne kontakt "utafor" forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

hmm.. Jeg bare selger jeg... Var det du som ville vite det om jeg skulle selge 6eren? :P Jeg skal selge 6eren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Da er vi begynt å vurdere ting igjen :lol:Bli mulig P bassen byttet ut, og Ibanezen lagt ut for salg, og sÃ¥ kommer det en G&L Tribute L2000 med Moses Graphite hals inn :P De har en litt annen heel, sÃ¥ en Status Stingray hals vil nok ikke passe.. Ettersom jeg skal sette stolpickup pÃ¥ P bassen uansett, sÃ¥ kan jeg like godt prøve meg pÃ¥ G&L igjen :P

Om det blir en P bass til salgs, er jeg kanskje interessert, så gi gjerne en lyd om du bestemmer deg for det. Skal ha meg en "ekte" P bass og i tillegg det lappverket jeg holder på med nå om jeg får solgt statusen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.