Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny metallica sang!


Jonathan

Anbefalte innlegg

for det er garantert eller?

Du mener det er mulig at James slutter å synge surt og Kirk slutter å spille ræva hvis de drar en fetere låt?

Selvfølgelig.

James har bevist at han kan synge reint utallige ganger tidligere. Og Kirk har bevist like mange ganger at han kan spille bra.

Jeg hørte flere konsertopptak senest fra den forrige turneen hvor bandet låt tight og energisk, kirks spilte reint og James sang klokkerent.

Men at dette sugde kamelkjønnsorgan hersker det ingen tvil om.

James kan jeg gå med på, men Kirk har jeg vel egentlig aldri hørt spille rent live...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er visst den eneste på planeten som syntes St. Anger er bra. Liker ikke helt trommelyden på plata, men DVD'en fra øvingslokalet med Robert på bass er da fet som bare faen. Nå har de fått med seg Rick Rubin også så jeg er ikke så bekymret for den nye skiva. Bare litt nyskjerrig på hva det koster å ha Rubin slengende rundt i godt over et år som de sikkert bruker i studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

metallica er jo "over the hill" for lengst. dette kommer ikke som noen overraskelse på meg ihvertfall. tror aldri vi får høre gode gamle metallica igjen. :(

Over the hills and far away tenker jeg vi sier. Ihvertfall med den låta der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, dette var seriøst elendig. De har ikke prestert å lage noe særlig bra siden starten av 90-tallet(dog, er noen bra sanger på Load og ReLoad).

Men synes faktisk ikke den andre sangen som kom ut på nettet for lenge siden er ganske OK.

Men men, må vel iallefall høre noen av sangene når de gir ut albumet, du vet aldri, kanskje det blir litt bra! :huh:

Reload var da bedre enn Load.

Helt riktig.

Endret av Per
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er garantert eller?

Du mener det er mulig at James slutter å synge surt og Kirk slutter å spille ræva hvis de drar en fetere låt?

Selvfølgelig.

James har bevist at han kan synge reint utallige ganger tidligere. Og Kirk har bevist like mange ganger at han kan spille bra.

Jeg hørte flere konsertopptak senest fra den forrige turneen hvor bandet låt tight og energisk, kirks spilte reint og James sang klokkerent.

Men at dette sugde kamelkjønnsorgan hersker det ingen tvil om.

James kan jeg gå med på, men Kirk har jeg vel egentlig aldri hørt spille rent live...

Neinei, sikkert ikke rent nok for deg.

Men rent nok for meg og noen millioner andre vanlig dødlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica fortsetter jo bare kurven.

Hvert nytt album er hakket dårligere enn det forrige.

Reload var da bedre enn Load.

hmm du har kansje rett på det..

den er litt tyngre vertfall

Rart at dere sier det.

For Load og ReLoad ble spillt inn samtidig og var egentlig meningen at de skulle bli sluppet som et dobbelt album, men de bestemmte seg for å dele de opp i 2 forskjellige album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, sikkert ikke rent nok for deg.

Men rent nok for meg og noen millioner andre vanlig dødlige.

Hvorfor så bitter?

Det kommer med tiden, vettu...

Ligger og ulmer, og slår før eller siden ut i full blomst.

Endret av Peri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, sikkert ikke rent nok for deg.

Men rent nok for meg og noen millioner andre vanlig dødlige.

Hvorfor så bitter?

Det kommer med tiden, vettu...

Ligger og ulmer, og slår før eller siden ut i full blomst.

Så, så...

*klappe trøstende på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått rundt å tenkt på dette en lten stund:

Tror dere Metallica hadde blitt oppdaget/fått platekontrakt om de hadde spilt slik i begynnelsen, når de startet opp som band?

Edit: Ikke nødvendigvis bare på den tiden når de startet opp, men også om de hadde startet opp på 90-tallet, eller nå f.eks...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.