Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny metallica sang!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så er heller ikke låta ferdig, eller garantert å være med på den nye skiva. Prosessen med å velge ut låter til skiva starter vel rundt nå. De har vel mellom 15-20 demoer.

Bare synd at alle kommer til å bli spilt like dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig i at james synger surt og at kirk ikke spiller fullt så inuitivt og rent lenger, men vi kan da ikke si for sikkert at skiva blir ræva! håper bare at de ikke slipper et album fullt med sånne sanger som det der :P for den var virkelig ikke bra.. men jeg syns også det er viktig å huske på at gutta faktisk begtnner å bli gamle, er jo klart at de ikke kan levere som de gjorde på 80-tallet.. jeg syns det bare er kult at de står på for fansen jeg, de gjør ihvertfall ikke dette for pengas skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er garantert eller?

Du mener det er mulig at James slutter å synge surt og Kirk slutter å spille ræva hvis de drar en fetere låt?

Selvfølgelig.

James har bevist at han kan synge reint utallige ganger tidligere. Og Kirk har bevist like mange ganger at han kan spille bra.

Jeg hørte flere konsertopptak senest fra den forrige turneen hvor bandet låt tight og energisk, kirks spilte reint og James sang klokkerent.

Men at dette sugde kamelkjønnsorgan hersker det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er garantert eller?

Du mener det er mulig at James slutter å synge surt og Kirk slutter å spille ræva hvis de drar en fetere låt?

Selvfølgelig.

James har bevist at han kan synge reint utallige ganger tidligere. Og Kirk har bevist like mange ganger at han kan spille bra.

Jeg hørte flere konsertopptak senest fra den forrige turneen hvor bandet låt tight og energisk, kirks spilte reint og James sang klokkerent.

Yup. Hørt litt på noen opptak fra 94-97 i det siste også. Og de låter MYE tightere på det eldre stoffet nå enn de gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.