Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvilken gitarist har sin ''egen'' teknikk


Lejs

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mener at dette er et desperat forsøk på å få en ven... mulig han er så flink, men jeg vil hvertfall høre mer fra den sia....

LOL! Takk så mye for smigeren, men jeg fortjener nok ikke å bli nevnt i denne tråden (ikke ennå, ihvertfall ;)). Jeg står i grunnen ikke inne for så mye på den siden der lenger, da mesteparten er temmelig gamle greier--soloen nederst på siden ('One') spilte jeg vel inn da jeg var 16 eller noe...

En ting er hvertfall sikkert, du er et av norges største talent, hvertfall av de jeg vet om, og det er mange=)

Men innrømm, du har noen syke chops for alderen!

hehehehehaheahhehaehahehahehahhehahehae

Hva mener du? Mener du at du er et større talent?

mener at dette var et forøsk på å få seg en vennn,,,, men mulig han er så flink som du sier, men i denne sammen heng blir det bare teit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry lejs, har nok av venner...

Ja, jeg mener han er SÅ god, da han faktisk har bevist at han kan spille sitt instrument fryktelig bra i mange musikksjangere.

Aiwass er et stort talent (overdrev med et av de største kanskje), men han har peiling, det er helt klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Neil Young kjenner jeg igjen i løpet av 1 sekund. Det er mye på grunn av den særegne gitarlyden, men ikke bare det, det kan høres selv om han bare spiller akkorder på akustisk gitar.

Thurston Moore & Lee Ranaldo i Sonic Youth har vel utvilsomt sin "egen" teknikk.

Ellers må jeg meg enig i at Slash har en helt spesiell feel, og Snah.

Hendrix hadde selvfølgelig en egen teknikk, men nå er det jo ganske mange som prøvd å kopiere den i løpet av de siste nærmere 40 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stil går mer på om de er shredertypen (vai, malmsteen o.l.) eller mer Slash, Petrucci (?) Jimmy Page, Joe Perry (sånne som lager soloer som ikke varer i 10 min og er mer som en effekt i en sang og ikke er en sang i selg selv) Teknikk er jo mer om vai er syk på sweeping eller at VH har en vanvittig tapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.