Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det bare meg?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke bare var det kjedelig, men blotta for talent var det også, makan til urent spill skal du lete lenge etter!

Jepp, heldigvis spiller han ikke alltid sånn. Skjønner godt at fjortiser blir imponert av det, men ingen som tar instrumentet seriøst kan si at det der er bra gitarspill.

Synes det cool as hell. Kult at folk kan vise at de er flinke, why not.

Hvis jeg skulle vise at jeg var flink så hadde jeg garantert ikke spilt noe sånt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint spille musikalsk selv om det går fort, bare hørt på John Mclaughlin, Paco de Lucia, eller Michael Romeo for den saks skyld. Men til og med Michael Angelo spilte smakfullt sammenlignet med denne karen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke i nærheten av Malmsteen. Når han her speeda på så ble det bare grums. Og det er ikke rart når man ser hvordan fyren holder plekteret når stresset begynner. Det blir nesten litt komisk... Han går rolig i maks to sekunder, og så blir han tøff i trynet og durer på mens plekteret bare blir mer og mer vertikalt i forhold til strengene.

Noen burde hjelpe den mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.