Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rareste cd tittelen ever!?


KaLeVaLa

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en liten topic om den rareste/meningsløse/dustete/mest morsomme etc. cd tittelen du har kommet over er!

Samme hvilken sjanger egentlig, men det er jo morsomt om vi kan ha litt selvironi også litt her da :)

Gjerne ta navn på band også....vi har jo foreksempel gamle Meatloaf...hehe, er ikke det kjøttpudding eller noe i den duren?

Også Slipknot.....skliknute??? hehe!

Jaja, har dere noen på lager så hadde det vært morsomt å "høre" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen som består av bare tegn. F.eks. Sigur Ros - ( ). Da jeg skulle kjøpe den i butikken måtte jeg vifte med fingrene for å si hva den het.

Neal Morse sin ? er jo et annet eksempel.

Det norske støysomething bandet Supersilent kaller platene sine for Supersilent 1, Supersilent 2 etc. Sangene heter 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, etc. CD tittelen er ikke så rar, men kombinasjonen er morsom. I og med at hele discografien består av slike tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen som består av bare tegn. F.eks. Sigur Ros - ( ). Da jeg skulle kjøpe den i butikken måtte jeg vifte med fingrene for å si hva den het.

Neal Morse sin ? er jo et annet eksempel.

Det norske støysomething bandet Supersilent kaller platene sine for Supersilent 1, Supersilent 2 etc. Sangene heter 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, etc. CD tittelen er ikke så rar, men kombinasjonen er morsom. I og med at hele discografien består av slike tall.

Nyeste coheed & cambria har jo litt av et navn..

Coheed and Cambria:Good Apollo I'm Burning Star IV Volume One: From Fear Through The Eyes Of Madness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke 40 more reaseons to hate us?

Anal Cunt har jo også schlegeren "Harold is Bald" med tracklista:

Howard Is Bald

Bald To The Bone

A Conversation With Howard Wulkan

Ballad Of Baldness

Howard Wulkan Is Bald (Acoustic & Jazz Versions)

Night On Bald Moutain

You Should Be Balding

If I Can't Have Hair

Howard Wulkan (Wesley Willis Version)

:blink::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påstått relasjon:

- David Lee Roth leverte Eat 'Em and Smile etter at han var ferdig med Van Halen.

- Van Halen slapp OU812 ikke lenge etter. Oh, you ate one too.

Det morsomme er hvordan de kanskje "krangler" via albumtitler, uten at de fleste vet noe om det. :D Ellers ikke så snedig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.