Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

Er det faren din som driver rebelimport eller noe sånt ?

Nei. Dr. Phil sa det pent - logikken er det siste du utvikler, men det du fra starten av har mest bruk for. Og siden hjernen ofte ikke er ferdig utviklet før i 25-års alderen, vel de med logikken i orden tar vel den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du klarer veldig godt selv å kalle deg diverse ting. ;)

Alle har et snev av dysleksi, tror det er du som trenger å få hue ut av ræva. Hadde du vært litt smart hadde du ventet på den eneste referansen som vi vet kommer - men neida, du skal være døll lættisape med tøff-i-trynet taktikk. Be my quest, make an ass of yourself.

Dette handler ikke så mye om fyren er til å stole på eller ikke, som det handler om hvorvidt jeg/du/hvemsomhelst faktisk VILLE ha stolt på ham. Det er en forskjell der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke så mye om fyren er til å stole på eller ikke, som det handler om hvorvidt jeg/du/hvemsomhelst faktisk VILLE ha stolt på ham. Det er en forskjell der.

Ville, som i kondisjonalis? Da kommer det vel et "dersom" også ettersom du er igang med å sette betingelser.

Det handler om hvorvidt noen ville stolt på ham dersom...hva?

Forskjellen ligger i at du ikke uttrykker deg fullstendig, gjør du det blir det lettere å forstå hva du mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha stolt på ham/Stoler på ham med tanke på siden hans og den falske reklamen på denne siden. Slutt å være en jævla kverulant, poenget kommer uansett frem: Bedrifter som forsøker å lure deg og fremstår som useriøse er ikke bedrifter man burde stole blindt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å stole blindt, og på å være avventende med kritikk. Nå har vi én person som har bestilt en gitar fra den sjappa. Han kommer helt sikkert med en tilbakemelding om hvordan han har opplevd handelen. Først da har vi noe som helst grunnlag for å uttale oss. Jeg velger å ikke sutre og klage før jeg vet om det er berettiget, og du kan si hva du vil om det. Du har all verdens rett til å gjøre det som passer deg best, og vi har all verdens rett til å klage på din klaging.

Hvis du synes det er kverulerende å prøve å forstå hva folk mener med utydelige innlegg. Vel, værsågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi har faktisk et grunnlag. Riktignok er det tynt, men med utgangsåunkt i nettside og forsøk på lureri er det i alle fall et grunnlag. Du kan ikke påstå at det er grunnløst å påstå at fyren fremstår som useriøs. Om han ER det er naturligvis en annen sak, selv om det er diskuterbart hvorvidt det å prøve seg på en slik 'spansk en' som han har gjort på dette forumet er å regne som grunnlag for å kalle noe useriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi har faktisk et grunnlag. Riktignok er det tynt, men med utgangsåunkt i nettside og forsøk på lureri er det i alle fall et grunnlag. Du kan ikke påstå at det er grunnløst å påstå at fyren fremstår som useriøs. Om han ER det er naturligvis en annen sak, selv om det er diskuterbart hvorvidt det å prøve seg på en slik 'spansk en' som han har gjort på dette forumet er å regne som grunnlag for å kalle noe useriøse.

Grunnlaget er like tynt som posten din er fri for skrivefeil. Påstanden om useriøsitet er minst like usaklig som denne posten.

Om han er useriøs er jo hele saken. Hvis ikke er det bare å overse alt som inneholder skrivefeil fordi det er useriøst, er det virkelig det du vil? :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlaget er like tynt som posten din er fri for skrivefeil.

Ikke fordi jeg synes det er rasende festlig å påpeke det, men HalTans post var faktisk ikke fri for skrivefeil. :)

Hvis ikke er det bare å overse alt som inneholder skrivefeil fordi det er useriøst, er det virkelig det du vil? :wacko:

Dette blir for tamt fra din side. Skrivefeil og generelt dårlig helhetsinntrykk er én side av dette; den andre, kanskje minst like vesentlige, er at innehaveren påstår å være sin egen kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for tamt fra din side. Skrivefeil og generelt dårlig helhetsinntrykk er én side av dette; den andre, kanskje minst like vesentlige, er at innehaveren påstår å være sin egen kunde.

Ikke nødvendigvis.

Han refererer om en mann han selv har kjøpt tre gitarer fra. Dette kan godt være den kontakten han har som selger ham alt av gitarer han selger. Direkte kontakt med importør har han sannsynligvis ikke, det må være noe import med i bildet - med tanke på pris. Om han har beholdt tre av disse gitarene selv, så er det med rette han sier at han selv har kjøpt tre gitarer fra denne mannen. Han trenger ikke snakke om seg selv/innehaver av rebelimport. Det er uansett dårlig skrevet, og en kilde til misoppfatning - men vi vet fortsatt ikke med sikkerhet hva han mener.

Edit: Mente ikke at HalTans post var fri for skrivefeil. Men det står stikk motsatt av hva jeg tenkte da jeg skrev... He he, lite bra. :) Men klokka var jo så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hvorvidt jeg har noe småplukk av skrivefeil i posten min på et j*vla nettforum eller ikke er totalt uinteressant. Poenget her er at bedriften gir et generelt useriløst inntrykk og at fyren faktisk lyver om å være sin egen kunde. Din patetiske kverulering over sistnevnte er helt på det berømte jordet full av piss, det hersker ingen tvil overhodet i ett hvert rasjonelt tenkende hode om hva den berømte tråden var et forsøk på. Å si noe annet er å undergrave sin egen seriøsitet og integritet fullstendig, det får være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si noe annet er å undergrave sin egen seriøsitet og integritet fullstendig, det får være grenser.

Undergrave min egen seriøsitet og integritet... Jøss, hvis du sier det så må det jo være sant. :lol: Latterlig! Eller lættis, som du kanskje er mer kjent med.

Og dette får være siste gangen jeg sier det: Tiden vil vise. I mellomtiden kan du jo sjekke nettsidene til Tre'45, makan til useriøs sjappe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.