Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

Dere fremstår som en gjeng inkompetente saltstøtter! Skjerp dere! Dere skal ikke lete så fryktelig langt i egne rekker før dere finner langt mer graverende "feil" enn skrivefeil.

Er det lovstridig å omtale seg selv i tredjeperson? Før dere sier, "Øh, hva er de a?" så skal jeg svare for dere. Nei.

Dere skulle hatt mer juling enn mat hele forbanna gjengen! :angry:

HAHAHA, glimrende innlegg :)

Ja, ...jeg har som sagt handla hos denne fyren nå...gitaren ventes om 2uker!

Jeg skal gi dere beskjed her inne om hvordan det gikk....og jeg regner sterkt med at det går i den positive retningen :) Why should it not? Oooh..ånei, han prøver med noen triks som gjør at han kan få mere kunder...uffda....er MANGE som gjør det! Alltid slike tilfeller !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere fremstår som en gjeng inkompetente saltstøtter! Skjerp dere! Dere skal ikke lete så fryktelig langt i egne rekker før dere finner langt mer graverende "feil" enn skrivefeil.

Er det lovstridig å omtale seg selv i tredjeperson? Før dere sier, "Øh, hva er de a?" så skal jeg svare for dere. Nei.

Dere skulle hatt mer juling enn mat hele forbanna gjengen! :angry:

Si meg, har noen satt en kork i hjerneinngangen din? Det får være grenser til idioti!

JA, det ER faktisk ulovlig etter norsk lov å drive feilledende reklame. Hadde dette vært en reklamekampanje i offentlighet, hadde det vært snakk om brudd på markedsføringsloven. Selvfølgelig er det ikke snakk om _lovbrudd_ i dette tilfellet, men det er definitivt et klart brudd på forbrukerens tillit til det eventuelle firmaet. Jeg er så sjokkert over idiotien i siterte uttallelse at jeg ser det nødvendig å sitere det jeg refererer til:

Hei hær er en net side med meget brae priser på gitarer. Han kan skaffe det meste.

brukte og nye gitarerrebelimport.net

Har kjøpt tre Jay Turser gitarer fra han fungerte topp. hyggelig type.

Forskudds betalte gitaren og fikk den etter avtale topp

Han gir seg her ut for å være en kunde av rebelimport. DET er ikke bare å snakke om seg selv i tredjeperson, det er snakk om et dårlig tilslørt forsøk på å feillede OSS til å kjøpe produkter fra firmaet hans basert på fullstendig falske erfaringer og påstander. DET er alvorlig.

Det at fyren ikke kan skrive, eller klarer å fremstå som en nogenlunde seriøs bedrift gjør IKKE saken bedre, naturligvis. Hvis jeg kan velge mellom å bestille gitaren min fra nettsiden til en bedrift som virker som de har orden på sakene (les: seriøs og etablert, eller i alle fall som fremstår fornuftig), eller en regelrett rønne av en nettside med et traktorlass graverende skrivefeil, latterlige formuleringer og minimalt med info eller fartstid i bransjen, sier det seg selv hvor jeg velger å handle!

Søren fleske feite, få huet ut av ræva.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh..ånei, han prøver med noen triks som gjør at han kan få mere kunder...uffda....er MANGE som gjør det! Alltid slike tilfeller !

Det er ikke et "triks", det er regelrett lureri.

Og det at "mange" gjør det, rettferdiggjør absolutt ingenting. Jeg skjønner i alle fall ikke at noen kan finne på å kjøpe et produkt av noen som i utgangspunktet har forsøkt å lure seg.

For all del, kan godt hende du får gitaren din i god behold, hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt mulig at andre, større og mer "seriøse" bedrifter har "reklamert" på samme måte, bare at de er flinkere med løgn.

Jeg er spent på om KaLeVaLa får gitaren sin. Hvis det går bra, så virker det jo som om det hele funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens lureri, men knapt nok alvorlig nok til å bry seg. Hadde det vært gjort i en større sammenheng hadde saken vært verre for hans del. Men sånn det er nå, vil jeg si som Tarin at det er KaLeVaLa's enedelige inntrykk som for stå for dommen om hvor useriøst det er..

Dessuten er det ikke det kritikken for det meste har gått ut på! Å lure på "snikreklamen" er fullstendig forståelig, men mesteparten av denne tråden har vært full av bemerkninger om hvor useriøs og drit foretningen hans virker på grunn av skrivefeilene. La lureri være lureri, men å gjøre evt. lese- og skrivevansker til synonymt med det å være upålitelig eller teit sier desverre mer om de som gir han tyn for det, en hva de prøver å si om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt mulig at andre, større og mer "seriøse" bedrifter har "reklamert" på samme måte, bare at de er flinkere med løgn.

Det er helt sant, og jeg vet også om eksempeler på akkurat det, uten at jeg skal gå videre inn på de. Det gjør det FREMDELES ikke noe bedre. Vil man fremstå som seriøs må man være seriøs.

Terrafanatica: Det handler ikke om skrivefeilene alene, det handler om helhetsinntrykk, og ja, hverken skrivefeil eller rotete, lite informative og amatørmessige sider hjelper ikke på inntrykket. Det ER grunn til å stille spørsmålstegn ved seriøsitet når skrivefeil og formulering er så alvorlig på trynet at du har problemer med å tyde det. Det er selvfølgelig ikke slik at alle som skriver dårlig eller er dyslektiske er svindlere, langt ifra, men når det ser ut som en 14-åring har laget siden er det naturlig å spørre seg selv om det faktisk ER en 14-åring som har laget siden, for eksempel.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil...greit nok, er mange idag som sliter med det, og det har i mange tilfeller med det nye "sms,msn-språket å gjøre uten å sammenligne han med det.

Eg skal ikke dømme han nord og ned, men han klarte ikke få meg til å vurdere kjøp hos han, eg følger magefølelsen min og den sa nei. og som kjent..et nei er et nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrafanatica: Det handler ikke om skrivefeilene alene, det handler om helhetsinntrykk, og ja, hverken skrivefeil eller rotete, lite informative og amatørmessige sider hjelper ikke på inntrykket. Det ER grunn til å stille spørsmålstegn ved seriøsitet når skrivefeil og formulering er så alvorlig på trynet at du har problemer med å tyde det. Det er selvfølgelig ikke slik at alle som skriver dårlig eller er dyslektiske er svindlere, langt ifra, men når det ser ut som en 14-åring har laget siden er det naturlig å spørre seg selv om det faktisk ER en 14-åring som har laget siden, for eksempel.

Altfor mye av kritikken har vært rettet først og fremst mot skrivefeilene!

Det står eksplisitt på siden at dette er hans første side, og at den skal forbedres, noe som allerede er gjort på flere områder. Man trenger ikke lese langt på første side før det er ganske så klart at det ikke er en fjortenåring som har skrevet det. Og uansett hvor mange skrivefeil det måtte være, omså faktisk uleselig, så sier det ingenting om personens redelighet!!! Mistanker? Helhetsinntrykk? Helt enig i at det skader! Men gyldig grunn? Aldri. Det er urimelig å trekke noens kompetanse i tvil på grunn av lese- og skrivevansker!

Jeg benekter alldeles ikke at det er grunn til å tvile før man bestiller fra han, men så langt har flere gitt han urimelig hard medfart, og direkte usmakelig langt på vei har skrivefeilene blitt hentet fram som eksempel! Den snikreklamen hans som så langt er det eneste håndgripelige tegnet på at fyren kan forsøke seg på å være "kreativ", er eneste man har å vise til om man skal gjøre seg opp en objektiv mening om hvor redelig han er eller ikke. Min subjektive mening om dette er at det er tull å gjøre noen til skurk på det grunnlaget.

Noe annet er faktisk den sikkerheten kunder faktisk har i dag. En email er faktisk et gyldig dokument! For inntil noen år siden var det ikke sånn. Da måtte et papir ha ens signatur for å være gyldig, men det holder i dag altså med en mail... Lover han en gitar pr. mail og han i mailen bruken en ordlyd som at denne også skal betales for, så er det et bindende dokument som vil være fellende dersom han ikke leverer den og det blir sak mot han. Så langt har KaLeVaLa gitt utrykk for i allefall OK kommunikasjon, og tar han bare vare på mail har han sitt på det tørre.

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er urimelig å trekke noens kompetanse i tvil på grunn av lese- og skrivevansker!

Der er jeg rett og slett uenig. Jeg har da ingen forutsetning for å bedømme om det er snakk om faktisk dysleksi eller en person med lite mellom øra. Kall meg gjerne en arrogant dust.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer veldig godt selv å kalle deg diverse ting. ;)

Alle har et snev av dysleksi, tror det er du som trenger å få hue ut av ræva. Hadde du vært litt smart hadde du ventet på den eneste referansen som vi vet kommer - men neida, du skal være døll lættisape med tøff-i-trynet taktikk. Be my quest, make an ass of yourself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han henge her om han bare ville reklamere? Jeg har selv blitt med på et forum bare for å gjøre oppmerksom på at jeg selger TV-spill eller brukte datakomponenter... Det funker. Ikke det at jeg har utgitt meg for å handle av meg selv, men så driver ikke jeg noen bedrift annet en at jeg ville selge det gamle utstyret for å kjøpe nytt.

Forresten har jeg kommet over et bilde fra finn.no hvor den godeste A. A. Hammer har som forhandler lagt ut til salg noen av de samme gitarene som er utlyst på rebel import.. Og det er umiskjennelig ei gitarsjappe de står i så a: han har rappa bildet, eller b: han har ei forretning som går godt nok til å holde en butikk igang.

Så er er Hammers gitar i det som nok er Hammers butikk:

7_-83218951.jpg

Url til selve annonsen: Hammers LTD Viper

Hvorfor det ikke er skrivefil der? Vel Sherlock... Kanskje han, tross så rasende idiot som dere mistenker han for å være, eier ei bedrift hvor andre er ansatt! Legg merke til hvordan skrivefeilene gradvis forsvinner (delvis :P ) fra rebel import, så jeg går utifra han ville lage den sia sjøl, men får hjelp av andre til å forbedre førsteutkastet!

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer veldig godt selv å kalle deg diverse ting. ;)

Alle har et snev av dysleksi, tror det er du som trenger å få hue ut av ræva. Hadde du vært litt smart hadde du ventet på den eneste referansen som vi vet kommer - men neida, du skal være døll lættisape med tøff-i-trynet taktikk. Be my quest, make an ass of yourself.

Er det faren din som driver rebelimport eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.