Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[EDIT: pluss masse, Euphor.. Det er mer givende å diskutere om fliken på dorullen skal være foran eller bak]

Enig med Terra.

PS. Fliken skal jo være foran. :D

Det var en stor diskusjon på det engang, på vgnett.. heeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir overøst med negativ kritikk og angrepet fra alle hold er det de færreste som holder huet helt kaldt.

Trenger man noen opp i et hjørne, angriper de. Det er bare naturlig respons.

Hadde vært greit om folk nå kjølte seg litt ned og stakk fingeren i jorda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

euphor; jeg har ikke sagt noe om hvor jeg heller ville handla..

Der kom "?" inn, samt en formulering grunnet på ditt utsagn. Hvor du heller ville handlet spiller særdeles liten rolle.

Kom derimot på en liten tanke angående markedsføring - det er ikke mange som ikke vet at RebelImport eksisterer her på forumet, det nå sies å være et godt resultat av markedsføringen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant faktisk ut fra en logoped rapport fra 1.klasse at jeg har et snev a dysleksi. (fant den igjen for få uker siden) For min del så forklarer det mange år med frustrasjon over og aldri kunne plukke opp de samme tingene som mange andre i norsk faget og frustrasjon over og aldri klare og rette opp masse små feil som bare er irreterende. (dobble konsonanter og lig.)

når det gjelder denne tråden så synes jeg at den burde stenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder denne tråden så synes jeg at den burde stenges.

I grunnen enig i at det er den greieste løsningen. Rebelimport har fått en liten dose markedsføring, har fått vist at han faktisk leverer gitarer, mens andre har fått gi uttrykk for at de foretrekker å betale litt mer for å handle med en som bruker mer ressurser på å presentere firmaet, og det kommer neppe noe revolusjonerende nytt her med det første (i tilfelle er det bare å sende meg en PM, så åpner jeg tråden igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.