Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

virker veldig useriøst

Ikke hver for rask med å dømme. Husk at alle må starte en plass og hvis han har dysleksi, so what? Det betyr ikke at han ikke leverer varene. Konseptet for nettbuttikken hans virker ganske genialt. Det forklarer hvorfor han kan opprere med så lave priser. Hvor vidt det er seriøst vil tida vise. Siden er jo relativt ny så en stabil kundekrets har han nok ikke rukket å bygge seg opp enda. Dermed har han heller ikke fått mulighet til å bygge seg opp cred blant oss gitarister. Synes vi skal gi fyren en sjanse jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver for rask med å dømme. Husk at alle må starte en plass og hvis han har dysleksi, so what? Det betyr ikke at han ikke leverer varene. Konseptet for nettbuttikken hans virker ganske genialt. Det forklarer hvorfor han kan opprere med så lave priser. Hvor vidt det er seriøst vil tida vise. Siden er jo relativt ny så en stabil kundekrets har han nok ikke rukket å bygge seg opp enda. Dermed har han heller ikke fått mulighet til å bygge seg opp cred blant oss gitarister. Synes vi skal gi fyren en sjanse jeg

Fortjener han virkelig 'cred' for dette? http://forum2.gitarnorge.no/index.php?showtopic=8609&st=0

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke heeelt å se logikken i å kalle dette useriøst!

Hvorfor skal han være mindre seriøs enn andre gitarhandlere? Bare fordi at han har skriveleifer eller fordi han handler bildeler (som forresten er utrolig smart trekk for da slipper han moms etc. på gitarene)?

Jeg har bestilt gitar fra han ! Bestilte på fredag, på mandag var bestillingen sendt, og innen 2uker har han forsikret meg om at jeg har gitaren! han sender den til meg som oppkrav!

Han er meget hyggelig og står på døgnet rundt til han får tak i det du ønsker! Og ikke minst så er det billig!

Jeg synes ikke vi skal snakke dritt om nye forhandlere før man har noe erfaring med dem!

Så nå får vi se om jeg får gitaren da :) Det er noe jeg har tro på hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med bildelene. Smart triks pluss at han kan få en større kundegruppe. Det som irriterer meg er at folk ler av ham og/eller snakker dritt, men ingen har erfaring med å handle. Husk at førsteinntrykket ikke alltid stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvist han leverer gitarene helt fine uten problem og seller de latterlig billig er han useriøs da ? :huh:

For å si det sånn, så setter ikke jeg min tillit i folk som velger å lyve på den måten.

Jeg skal ikke si noe om kundeservice e.l, men det lille stuntet hans her på forumet står det ikke respekt av.

Uærlig virksomhet! :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere fremstår som en gjeng inkompetente saltstøtter! Skjerp dere! Dere skal ikke lete så fryktelig langt i egne rekker før dere finner langt mer graverende "feil" enn skrivefeil.

Er det lovstridig å omtale seg selv i tredjeperson? Før dere sier, "Øh, hva er de a?" så skal jeg svare for dere. Nei.

Dere skulle hatt mer juling enn mat hele forbanna gjengen! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Euphor!... Førsteinntrykket tar over og folk konkluderer med at siden han fører ei sjappe, som han sier selv, med minimale utgifter, og reklamerer på en klønete måte og i tillegg har ooo-skrivefeil, så må han være useriøs eller uredelig. Amatørside laga av en hillbilly som er fersk i gamet med å føre en bedrift, kanskje, derifra er det en lang vei å gå til han kan kalles useriøs eller uredelig. Beklagelig mange her har gjort den veien fryktelig kort ved å peke på skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.