Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som hadde turt å handle på en slik side? Det er jo en sjans å ta med alle de skrivefeilene :lol: Tenk hvis du skal kjøpe en gitar å skal ha den sendt til f.eks. hellig olavs gate i en eller annen by, så står det sikkert på pakkeseddelen: Til Ola Norrmannd heli olavs gate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Siste stedet på jorda jeg hadde handla iaffal.

"jeg har handla 3 gitarer hos denne fyren (Men jeg gidder ikke fortelle at det er meg sjøl)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Bestandig et dårlig tegn med forhandlere som har hoppet av skola etter 6.klasse, som det ser ut som vedkommende har gjort..............

.........hvis han ikke har dysleksi eller hva det no heter, da kan han jo ikke noe for det stakkar......

Dysleksi betyr ikke at man har håpløs smak, skriver bare tull, og virker generelt sett useriøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah! Skrivefeil kanskje, men inneholdet er gir jo nok mening... Og så lenge jeg er trygg på at det ikke dreier seg om piratkopi så bryr jeg meg ikke mye om hvem eller hvor jeg kjøper. Spesielt ikke om den er billig!

Hodeskalle-tilbehør til gitaren, Biler som skyter flammer maskingevær-gitarer!! Hallo! Det er jo bare dødsmorsomt! Harry som ville helvete, men når ble det dårlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEIII!!!!!!

DET ER JO HAN SOM STAKK AV MED BOBLA FOLKA LOVTE JEG SKULLE FÅ DA JEG VAR LITEN!!!

Den sto i garasjen i årevis uten noen større feil, og en dag når jeg var sytten kom det en fyr som prakka den på en henger, ga fattern tre tusen for den og STAKK!! Siden da har jeg bare brukt navnet på foreldrene mine!

AHHHHAAAA! Nå vet hvor jævelen bor! Du reparerte den ikke engang! Du hugde den vel opp eller noe anna groteskt! Gjør deg klar til å møte din skaper!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen i helvete!!! Jeg tror tilogmed det er den som står bak han på "om meg" siden! Jeg så aldri andre bobler av samme årsmodell i Kirkenes, og kjenner igjen fargen, lufterillene under bakruta og de dumme "håndtakene" til passasjerene i baksetet siden de ikke har belter :P

Og forresten folkens... Dette er "mitt folk" så jeg ble angrepet av sympati for fyren og sia hans nå ;)

Som han sier selv:

"P.s dette er mit første forsøk på en hjemme side så denne siden vil bli forandret

og forbedret etter vert så ikke døm meg for hardt enda da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.