Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

http://www.rebelimport.net/


sup3rman

Anbefalte innlegg

må si jeg var skeptisk jeg og ja, selv om jeg ikke nødvendigvis er den som roper det ut høyest. er såpass mye lureri ute og går, så ville selv aldri handla fra en så uprofesjonell leverandør med mindre jeg hadde fått gitaren i henda før jeg ga fra meg noen penger.. ikke for å være frekk, ta det som konstruktiv kritikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle som har kommet med anklager bør være fornuftige nok til å stille opp og beklage sine utsagn. Vi har én bruker av forumet som har personlig erfaring med selger, og så langt 100% positive tilbakemeldinger.

Greit nok at det var unødvendig å "mobbe" for skrivefeilene hans, men etter min mening er det han som bør beklage.

Han utga seg for å selv være fornøyd kunde, og så viser det seg at det er han som eier butikken! Han kunne i det minste brukt en annen mail - adresse så hadde det ikke vært så lett å gjennomskue svindel forsøket hans.

Det er ganske uprofesjonelt spør du meg. Selv om det er en her på forumet som har gjort et vellyket kjøp (gratulerer med fin gitar forresten) så tror jeg ikke jeg ville handlet av en så useriøs forhandler.

Vet aldri hvor man har slike folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Sørgelig att dere er så fordoms ful. Det er jeg som har denne siden dere snaker om.

JA jeg har dysleksi så er det sakt!!!!!!!!!!!!!

Jeg har heller ingen kunnskaper om data så foruten det jeg har klart og lære meg selv.

Og jeg hadde ikke lyst til og betale tusenvis av kroner for og få laget en nett side.

Og beklager at jeg valgte en dum måte og få market ført siden på.

Men dere på denne siden skal jo være musikere og ikke norsk lærere.

Jeg var så hvit på skolen i min barndom pga jeg alltid stak av for og spile på min gitar.

Og jeg syns bare det er syn at jeg får så mye pepper når ikke en av dere har handlet hær eller kjenner meg. Prøver ikke og lure noen kun hjelpe di som ikke har råd til og kjøpe gitar på tre 45 til og kanskje få en bedre gitar en og ene opp med en epiphone eller en fender kopi.

Og jeg har solgt en bråte med jay turser gitarer og ALDRI fått en eneste klage.

Mange stor musikere har dysleksi er di dumme??????????????????????????????

Jeg beklager at jeg sier det her, men hvis bedriften din skal bli tatt alvorlig, så må du desverre bruke noen kroner på en nettside og gjerne en som kan skrive for deg. jeg påstår ikke at du ikke kan skrive, men i noen tilfeller må man nesten innse at andre gjør det bedre.. Og det der med at du stakk av fra norsktimen for å spille gitar er en smule tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Han utga seg for å selv være fornøyd kunde, og så viser det seg at det er han som eier butikken! Han kunne i det minste brukt en annen mail - adresse så hadde det ikke vært så lett å gjennomskue svindel forsøket hans.

Og beklager at jeg valgte en dum måte og få market ført siden på.

Nepe.

Jeg beklager at jeg sier det her, men hvis bedriften din skal bli tatt alvorlig, så må du desverre bruke noen kroner på en nettside og gjerne en som kan skrive for deg.

Og jeg hadde ikke lyst til og betale tusenvis av kroner for og få laget en nett side.

Og tar du en titt på nettsiden, noe om du tydeligvis ikke har gjort ettersom at du har vært for opptatt med å være peis, så ser du at rettskrivingen ikke er så aldeles ille der, i forhold til det han har skrevet her. I tillegg bedres den stadig.

Og det der med at du stakk av fra norsktimen for å spille gitar er en smule tragisk.

Hvis du har dysleksi og går på skole i Kirkenes, så er valget mellom norsk og gitar lett.

Nepe.

Dere skulle hatt mer juling enn mat hele forbanna gjengen! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette begynner og bli tragisk helle greia. Jeg selger gitarer stort set hver dag og har ikke nå klager fra non. SÅ TIL DET KOMMER NON PÅ SIDEN HÆR OG SIER DI ER BLITT LURT KAN DERE JO LA DETTE LIGE. Di som ikke hvil kjøpe av meg er det helt greit dette er et fritt land og du kan handle hvor i fann du hvil.

OK jeg gjorde en fell til og starte med men det var kun for og få oppmerksom het rundt siden nå jeg også klarte men kanskje ikke på den måten jeg hadde tenkt.

Vor lenge skal di samme personene jamre om det? Dette er andre gang jeg beklager dette går det an og komme vidre?

Men det virker som denne siden non gang er mer en sms tjeneste for sure fjortiser som ikke har not ana og gjøre en og sitte hær og lege inn helt toppelige innlegg og du finner disse barnslige innleggene overalt. Skjerp dere. Øv mer på gitaren en og sitt hær og bare surre.

Dette nett stede er meget bra men treskes ned av en del lite voksne elementer.

OK ikke kom med svar om att det er skrive feil hær også ingen bryr seg og alle vet det. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er et diskusjonsforum, det er lov å ytre meninger. jeg vil anbefale deg å ta til deg kritikken og komme med saklige argumenter istedet for å eksplodere og gi et enda mer uprofesjonelt inntrykk..

Hei

Tar kritikk til eteretning. Mit svar var ikke ment på dit innlegg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Det er snakk om noen av de absolutt minste "tabbene" innenfor markedsføring jeg kan forestille meg, og det er enormt irriterende når plutselig flere her på forumet ter seg som økokrim på jakt etter banditten som stjal oljebudsjettet. Det er ikke snakk om "Ja men det ER jo faktisk falsk markedsføring", det er snakk om å ha gangsyn til å faktisk tenke over hva som er viktig eller ikke. Og her er det viktige at fyren leverte gitaren slik han skulle, og at han har beklaget denne "forferdelige forbrytelsen".

Kanskje noen gjerne vil han skal krype mer i gjørma, men jeg ser ingen "forbrytelse" å beklage i utgangspunktet, så for min del har en unnskyldning aldri vært nødvendig.

Jeg har en sterk mistanke om at det egentlig bare er snakk om noen som har bestemt seg for å henge han ut, og melker argumentene de har for alt de er verdt, for å kunne ro seg i land.

Ikke en kjeft av dere egentlig har noe begrep om hvorvidt dette er en forbrytelse, og hvor alvorlig den måtte være, hva markedsføring angår! Skinnhellig er rett ord på dere som skal preke høyt og hellig om ærlighet osv.

Og til de av dere som prater piss om at dysleksi har noe med å skulke norsk-undervisningen vet jo bare rett og slett ikke hva lese- og skrivevansker egentlig innebærer! Så jeg anbefaler dere å holde kjeft før dere krysser grensa til mobbing. Det meste av det som har blitt sagt om det er bare smakløst og dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er et diskusjonsforum, det er lov å ytre meninger. jeg vil anbefale deg å ta til deg kritikken og komme med saklige argumenter istedet for å eksplodere og gi et enda mer uprofesjonelt inntrykk..

Mesteparten av det som skjer i denne tråden er ikke diskusjon men en pissekonkurranse.

"Saklige" argumenter kan være så mangt, og det vil være like saklig av meg å så ting som at alarn68 vet bedre en alle dere andre fordi han faktisk DRIVER ei sjappe, mens dere bare er unger med for lange pauser mellom timene. Det er ubegripelig at han faktisk gidder å bry seg med all drittpraten her som kamufleres som "saklige argumenter"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke engang at det å går an å mene at det er behov for å "ta dette" i det hele tatt. Det er nesten vanskelig å finne på mindre forseelser er det der... Her og nå kommer jeg stort sett bare på å jukse på en prøve på ungdomsskolen og bøffe en eller to smågodt på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg aldri snakket om noe forseelse, men heller en kjedelig miss mht markedsføring.. folk legger sjelden igjen pengene sine hos en leverandør som virker useriøs, noe som faktisk var tilfellet her. med så mye søppel og lureri som fins der ute er det vel ikke rart folk er forsiktige. ingen som ønsker å kjøpe katta i sekken vel ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle man ikke ha lov til å kritisere en bedrift for uprofesjonell markedsføring..?

Du vil altså heller handle fra noen som betaler for markedsføring, og av den grunn også selger deg varen til høyere pris for å dekke egne markedsføringsutgifter?

Jeg har store problemer med å forstå hvorfor dere skal henge dere opp i dette. Han driver på hobbybasis, og med det gjør han de som er interessert i det han selger en stor tjeneste. Er dere ikke interessert i noe han selger så er det bare å ikke handle. Står dere på Nille (ingen sammenligning forøvrig) og tjåker om hvor dårlig markedsføring de har, og at dere derfor ikke vil handle noe av dem? Lættis, hele gjengen.

At dette er et diskusjonsforum vil ikke si at man grunnløst kan kaste dritt om alt og alle. Å så tvil om seriøsiteten til noen som driver handel kan godt sies å kaste dritt. Dere har absolutt ingen personlig erfaring med mannen. Fortsatt har den eneste som har det kun uttalt seg positivt.

Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utførelsen og skrivefeilene på hjemmesiden er ikke noe jeg ville reagert på, så fort jeg får tenkt meg om hva det egentlig har å si for hva... (Aboslutt zip og nada!!) Og jeg kan ikke få understreket hvor komplett ubetydelig den missen egentlig er!

[EDIT: pluss masse, Euphor.. Det er mer givende å diskutere om fliken på dorullen skal være foran eller bak]

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.