Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lenge spiller dere om dagen?


Kian

Anbefalte innlegg

Blir fint lite spilling når jeg alltid klarer å glemme gitarkablene mine  på gigs.

Burde kanskje begynne å tape dem fast på kroppen eller gitaren?

Selv så øver jeg for lite, men prøver å få til litt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...Øve fyllsjuk går ikke!

Nei fy fader. Blir til at du sitter å henger med huet og glaner på om gainen står op 0 eller 10. Jeg pleier så vidt å orke å bevege fingrene over gripebrettet. Blir sittende å lage lyder eller tromme på gitaren. Snålt ass!

.

eg har bandøving på laurdagar. får god trening i å spela fyllesjuk. innbiller meg at det kan komma inn handy ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Herlighet... går denne tråden enda? Vel vel, det er jo artig å vite hvor mye vi spiller.

Alt fra 0 til en 4-5 timer i uke her i gården i vinterhalvåret. Om sommeren skifter jeg ut musikken med Golf. Alt til sin tid hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Øve fyllsjuk går ikke!

Nei fy fader. Blir til at du sitter å henger med huet og glaner på om gainen står op 0 eller 10. Jeg pleier så vidt å orke å bevege fingrene over gripebrettet. Blir sittende å lage lyder eller tromme på gitaren. Snålt ass!

.

eg har bandøving på laurdagar. får god trening i å spela fyllesjuk. innbiller meg at det kan komma inn handy ein gong.

Øvinger på lørdager er herlige. Må opp 08.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Øve fyllsjuk går ikke!

Nei fy fader. Blir til at du sitter å henger med huet og glaner på om gainen står op 0 eller 10. Jeg pleier så vidt å orke å bevege fingrene over gripebrettet. Blir sittende å lage lyder eller tromme på gitaren. Snålt ass!

.

eg har bandøving på laurdagar. får god trening i å spela fyllesjuk. innbiller meg at det kan komma inn handy ein gong.

Øvinger på lørdager er herlige. Må opp 08.30.

8.30 :shock: synest halv fire er gale nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.