Web Analytics
Jump to content

Hvor lenge spiller dere om dagen?

Kian
 Share

Recommended Posts

• Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ingen faste øvingsrutiner akkurat nå...men har en del spesifikke øvelser jeg tenkte jeg skulle holde på med i jula.

Står/sitter for det meste å spiller på feelinga etter et eller annet backingtrack eller lignende. Blir vel normalt rundt 1-2 timer daglig.

øver myyye mindre nå enn jeg gjorde før sommern :(

Har droppa no sinnsykt . det er ikke bra

vet ikke helt på gjennomsnittet jeg .. uff , jeg blir bare dårligere og dårligere .. :( Orker bare ikke å sette meg ned å øve på ting jeg kunne før .. det stinker . noen tips eller?

NIlsefix

Jeg sitter med gitaren ved min side når jeg sitter på nett... Spiller veldig mye småting veldig ofte. Godt for teknikken å gjøre to ting på en gang. Ellers er jeg stor fan av å gjøre ting med venstre hånd, for å lære den opp. (Steve Morse tankegang) PC-mus kan godt styres med venstre, Skrape Flaxlodd... Smøre brødskiver...

Jeg sitter også med gitaren ved siden av meg når jeg er på PC'en noen som gjør det veldig enkelt å bare gripe fatt i gitaren og begynne å spille. Gjennomsnittet er vel på en 2-3 timer daglig, men dette gjeøder ikke dager jeg absolut ikke har tid, eller ikke er hjemme, eller som nå, ikke kan spille ut året pgs. vond albue