Web Analytics
Jump to content

Jackson

metal dude
 Share

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liker jackson RR5 Rhoads veldig godt. Har kun prøvd den i butikker, men det er en fin gitar.

Likevell tror jeg man får mye mer ut av en gitar om man prøver selv, og spiller og spiller og spiller. Sett deg ned i butikken en hel lørdag, gjerne mer, og prøv ut alle modeller. :D

Såklart kan det være til hjelp å få hint om hvilke som er best kvalitet osv, men det er deg selv som avgjør hva du synes er best å spille på.

Jeg har en Jackson SL-1. (Forøvring til salgs) Er storførnøyd med den. Men har liker også RR-1, som jeg skal kjøpe asap!

blir vel ikke så jævlig asap når du må vente 4 måneder

rr synes jeg selvøflgelig er fett som den randy rhoads fan jeg er, men synes jackson ødelegger med de superharry finishene på rr1

Siden jeg eier en Jackson RR5, så vil jeg anbefale den på det varmeste, det er ikke på grunn av jeg eier den selv, men fordi den er en jævlig bra gitar, du får mye for de 10 000kr(ca. pris) om du kjøper den.

Uansett, Jackson er et bra merke, og de fleste gitarene du får er gode gitarer.

Ps. Det samme vil en Ibanez-fan si om Ibanez-gitarer. Så det beste tipset er å sjekke ut selv, hva som passer din spillestil.

HAH! Nettopp.

Må innrømme at jeg synes de lavere Jackson modellene (RR3) både føles drit og i stor grad ER drit. Pickupene og delene er virkelig lavmål. Hadde sjøl gått på Ebay jakt etter en Jackson professional eller Stars. Jackson USA gitarer (neckthru, ibenholt++) laget i Japan som går for en billig penge.