Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jackson


metal dude

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liker jackson RR5 Rhoads veldig godt. Har kun prøvd den i butikker, men det er en fin gitar.

Likevell tror jeg man får mye mer ut av en gitar om man prøver selv, og spiller og spiller og spiller. Sett deg ned i butikken en hel lørdag, gjerne mer, og prøv ut alle modeller. :D

Såklart kan det være til hjelp å få hint om hvilke som er best kvalitet osv, men det er deg selv som avgjør hva du synes er best å spille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Jackson SL-1. (Forøvring til salgs) Er storførnøyd med den. Men har liker også RR-1, som jeg skal kjøpe asap!

blir vel ikke så jævlig asap når du må vente 4 måneder

rr synes jeg selvøflgelig er fett som den randy rhoads fan jeg er, men synes jackson ødelegger med de superharry finishene på rr1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg eier en Jackson RR5, så vil jeg anbefale den på det varmeste, det er ikke på grunn av jeg eier den selv, men fordi den er en jævlig bra gitar, du får mye for de 10 000kr(ca. pris) om du kjøper den.

Uansett, Jackson er et bra merke, og de fleste gitarene du får er gode gitarer.

Ps. Det samme vil en Ibanez-fan si om Ibanez-gitarer. Så det beste tipset er å sjekke ut selv, hva som passer din spillestil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH! Nettopp.

Må innrømme at jeg synes de lavere Jackson modellene (RR3) både føles drit og i stor grad ER drit. Pickupene og delene er virkelig lavmål. Hadde sjøl gått på Ebay jakt etter en Jackson professional eller Stars. Jackson USA gitarer (neckthru, ibenholt++) laget i Japan som går for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.