Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MetRock - Liquid metal!!


MetRock

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss. Liten opus dette her. Dette blir altfor flinkis til mine ører, men dere er for all del utrolig dyktige på instrumentene deres. Lead-gitaristen har mye å fare etter opptaket å bedømme. Hvor gamle er dere forresten?

PS: Vet ikke om det har med musikkstilen å gjøre, men det var altfor mye chorus på gitaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite ambisiøs, nærmest uinspirert riffing (altså idéene, ikke gjennomføringen), imponerende solo-spill. Dere har definitivt talent i bøtter og spann, syns jeg, så stå på. Men, som sagt, dere kunne i mine øyne tjene på å utforske litt andre harmoniske idéer enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite ambisiøs, nærmest uinspirert riffing (altså idéene, ikke gjennomføringen), imponerende solo-spill. Dere har definitivt talent i bøtter og spann, syns jeg, så stå på. Men, som sagt, dere kunne i mine øyne tjene på å utforske litt andre harmoniske idéer enn det der.

Skjønner ikke i hvilke bøtter og spann de hadde talent. Det var jo ikke akkurat imponerende å høre. Men for all del, smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite ambisiøs, nærmest uinspirert riffing (altså idéene, ikke gjennomføringen), imponerende solo-spill. Dere har definitivt talent i bøtter og spann, syns jeg, så stå på. Men, som sagt, dere kunne i mine øyne tjene på å utforske litt andre harmoniske idéer enn det der.

Skjønner ikke i hvilke bøtter og spann de hadde talent. Det var jo ikke akkurat imponerende å høre. Men for all del, smak og behag.

Vel, det er sikkert mye du ikke skjønner.

Når man, teknisk sett, har kommet så langt på instrumentet sitt som sekstenåring - ja da har man talent i bøtter og spann. Man har selvsagt utrolig mange områder å forbedre seg på. Men talentet skorter det ikke på her. Man har både et visst musikalsk talent, og ikke minst et talent for å øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite ambisiøs, nærmest uinspirert riffing (altså idéene, ikke gjennomføringen), imponerende solo-spill. Dere har definitivt talent i bøtter og spann, syns jeg, så stå på. Men, som sagt, dere kunne i mine øyne tjene på å utforske litt andre harmoniske idéer enn det der.

Skjønner ikke i hvilke bøtter og spann de hadde talent. Det var jo ikke akkurat imponerende å høre. Men for all del, smak og behag.

Vel, det er sikkert mye du ikke skjønner.

Når man, teknisk sett, har kommet så langt på instrumentet sitt som sekstenåring - ja da har man talent i bøtter og spann. Man har selvsagt utrolig mange områder å forbedre seg på. Men talentet skorter det ikke på her. Man har både et visst musikalsk talent, og ikke minst et talent for å øve.

Hva faen er det du mener med "ikke skjønner" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skjønenr at gutten har talent er du dum :)

Her snakker vi intelligens av dimensjoner, merker jeg.

Er jeg dum fordi jeg ikke er enig i at gutten har talent? Selvfølgelig er han god på gitar, no doubt about it - Men det finnes utrolig mange dyktige gitarister.

For min del så merker man utrolig godt at låteskriverdelen er langt i fra noe å skryte over. Ergo, jeg synes ikke han har noe talent. Men for all del, jeg sier ikke at det aldri kan bli noe stort av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke dum.

Men vi har tydeligvis forskjellig oppfatning av definisjonen talent. Men det kan like gjerne være mitt problem som ditt.

Da holder du kjeft neste gang' date=' istedenfor å kalle folk dum av den grunn at de ikke deler ditt synspunkt.[/quote']

Ta deg en pille.

Homser som leker tøffe har jeg lite til overs for. Greit nok hvis man er tøff nok til å leke tøff, men det er ikke du tøff nok til lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke dum.

Men vi har tydeligvis forskjellig oppfatning av definisjonen talent. Men det kan like gjerne være mitt problem som ditt.

Da holder du kjeft neste gang' date=' istedenfor å kalle folk dum av den grunn at de ikke deler ditt synspunkt.[/quote']

Ta deg en pille.

Homser som leker tøffe har jeg lite til overs for. Greit nok hvis man er tøff nok til å leke tøff, men det er ikke du tøff nok til lille venn.

Nommen, bruker vi slemmeslemme ord som "homser" ? Kanskje ikke så lurt å si noe sånt, det er vel iallfall en bekreftelse på hvor umoden tankegangen din er.

Og her er det ikke snakk om å leke tøff i det hele tatt. Du forventer vel ikke at folk skal være glade og snille hvis man blir kalt en idiot p.g.a noe man mener?

Neste gang kan du prøve å tenke før du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.