Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MetRock - Liquid metal!!


MetRock

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå vil jeg våge å påsta at jeg er et par hakk mer moden enn deg roar' date=' da jeg ikke tar meg nær av å bli kalt dum på et internetforum eller benytter meg av lavmåle kvasihumoristiske signaturer.[/quote']

Så man er umoden hvis man sier fra om at man ikke liker å bli kalt idiot?

Er man umoden hvis man har en vits i signaturen?

Men man er moden hvis man kaller noen "homo" ?

Tror du har misforstått begrepet å være "moden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Roar, men din definisjon av talent er i dette tilfellet feil. Jeg tør vedde på at vedkommende som sa at gjeldende gitarist har talent, vitterlig beskrev hans potensiale som - nettopp - gitarist. Dette burde du oppfattet, hvilket du ikke gjorde. Selvsagt er det allikevel en litt forhastet slutning å trekke at du dermed er dum. Vi kan alle ta feil - oss som deg.

At du skulle mene han ikke har talent som låtskriver er greit nok, men da burde du spesifisert det i bemerkningen. Hvis ikke kan det lett oppstå misforståelser, som i visse tilfeller kan føre til utagerende argumentasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peri, vel, jeg forklarte likevel hva jeg mente som post nr.2 i denne tråden, hvis jeg ikke tar feil.

Men jeg synes ikke det har noe med saken å gjøre akkurat nå.

Men uansett, vi er ferdige med den diskusjonen nå. Så får resten av tråden være for det nettopp trådstarter startet tråden for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromer - kjedelige.. Det rundt 7.27 høres jo helt teit ut.

R. Gitar - kjedelig..

L. Gitar - jaja.. Kjempe dyktig, men altfor standard kjedelig briefesolo.. Virker som du har øvd litt for mye på å spille fort, og at det er det du kan.. Også er syns jeg det er alt for alt for alt for mye å legge ut et klipp på 8 minutter hvor du ronker gitaren konstant.. 2 hadde holdt i massevis.

Enig med Roar her. Dørge kjedelig, men, som mange andre her sier, med mye talent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.