Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

(selges) (byttes) Made in Japan Boss CS1

Anbefalte innlegg

Boss CS1 made in Japan i 1981. Gjort en "more volume" mod på denne. AC uttaket er løst, men fungerer utmerket. Åpen for evt bytter, blant annet interressert i  TC Electronics Flashback (ikke mini), DOD Bifet Boost, Xotic EP booster, expression pedal, Joyo PXL 8, Digitech Mosaic, Boss CH1, Digitech Whammy, EHX Cock Fight, T Rex Mudhoney, Behringer Vintage Tube Monster, EXH Flatiron, EHX Green Russian Bigmuff, EHX Ram`s Head Bigmuff, EHX Triangle Bigmuff, MXR Distortion Plus, ProCo Rat, MXR EP 101, Xvive E1 Echoman,

Pris: 650,- 

Cs1.jpg

CS12.jpg

Cs13.jpg

Cs14.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Arve Gus
      Jeg har en drøm om å finne en god kompressor(stump-pedal) til kassegitaren min for bruk live. Har ett enkelt brett med tuner, delay og klang, - og håper på å jevne ut de dynamiske forskjellene i spillet mitt med en pedal jeg kontrollerer selv! Mine vante lydteknikere legger jo gjerne på noe kompressor på ut-signalet, men jeg ville gjerne hatt det helt i starten av kjeden min!
      Kassesignalet fra hovedgitaren min(Martin CEO med AER-pickup) leverer veldig veldig kraftig signal, men jeg kunne allikevel tenke meg å kjøre fullt volum ifra switchen inne i selve kassen. Dette fordi det gir meg konsistent volumnivå og full kontroll på signalet mitt. Har aldri hatt problemer med det høye signalet før(bortsett fra at jeg bruker -dB Pad på de fleste DI Boksene jeg bruker.)
      MEN det høye signalet gir meg problemer med kompressorpedalene: Har prøvd Xotic SP og Strymon OB-1, begge låter SYNNSYKT fint på el-gitar-brettet mitt, men klipper/peaker så INNMARI når jeg plugger i kassegitaren(sålenge pickup kjører fult volum). Akkurat det samme er tilfellet når jeg nå har testet Align Session(kompressorpedal MENT for kassegitar)...
      Andre ideer til kompressorpedaler jeg kan sjekke ut? Burde jeg gi opp jakten, skjerpe meg og spille mer dynamisk riktig? Bytte pickupsystem? "Lime" fast volum-switch på 50% inne i selve kassen? I GOT NOTHING!
    • Av marcusgundersen
      Jeg selger mitt pedalbrett samlet, kan også byttes i Helix Floor m/bag. Her er det mye snacks. Et pedalbrett som ved hjelp av både Strymon Riverside og Mobius kan gjøre særdeles mye forskjellig. 

Pedalbrett: Pedaltrain Classic JR m/bag (Nypris 1.109,-)
      Strømforsyning: Carl Martin Pro Power V2 (Nypris 1.834,-)

Pedaler i samme rekkefølge som chain:
      - Korg Pitchblack Tuner (Gullfarget) (Nypris 750,-)
      - MXR Dyna Comp (Nypris 1.263,-)
      - Boss Super Octaver (Nypris 1.411,-)
      - Strymon Riverside (Nypris 3.580,-)
      - Strymon Mobius (Nypris 5.255,-)
      - MXR Carbon Copy Analog Delay (Nypris 1.962,-)
      - Neunaber Wet Reverb (Nypris 2.948,-)
      - Digitech Polara Multi Reverb (Nypris 1.700,-)
      - Ditto Looper (Nypris 914,-)

Samlet nypris er: 22.726,-
      Selges eller byttes i Helix for 14.500,-

Alle kabler følger med, klar til å gigges med. 
    • Av Jostein Olsen
      Selger en Ibanez 2375 fra tidlig 70-tall. Pre-lawsuit Les Paul Recording kopi. I god stand, med noen få bruksmerker. Tar gjerne imot kommentarer eller fakta om denne også. Flere bilder kan sendes på forespørsel. 
      pris rundt 8000,- gi bud. 

• Av Troll
      Hvis jeg skulle brukt en tusenlapp på en reverb, hva burde jeg gått for? Tc Hall of Fame 2? Ser de går for rett over tusenlappen helt ny.
      Ligger et par EH Cathedral på finn. Er det noe stas? 
      Fordel om den har shimmer. Kunne tenkt meg Strymon Big Sky, men den blir for heftig siden jeg kun skal bruke det til litt testing og leking i loopen på Mooer Preamp Live. 
    • Av Konrad
      Hei
      Ny mann på forumet.
      Har kommet over ett kabinett som heter 2053, i denne sitter det 1 stk 12tommer element i.
      2054 har 1stk 15tommer.
      Disse ble bare produsert i 73-74,såvidt jeg kan se.
      Noen som vet noe mere om denne/disse?

• Siste aktive tråder

• En god buffer så tidlig i signalkjeden som mulig gjør at du ikke taper mer diskant enn kapasitansen til gitarens elektronikk og kabler pluss pedaler før bufferen. Om pedalene etter dette alle har høy inngangsimpedanse og lav utgangsimpedanse (over 500 Kohm og under 1Kohm), greier du deg med denne ene bufferen. Men om du har en eller flere pedaler med høy utgangsimpedanse, f.eks. Fulltone OCD t.o.m v1.7, trenger du også en buffer etter disse. TC Electronic-buffere er bra nok, og de fleste av deres nyere pedaler har valgbar buffer-bypass eller true bypass. Boss sine buffere er ikke gode nok, mener jeg, de overkompenserer. Og om du bare bruker true bypass-pedaler, kan du si farvel til diskanten din. Men én enkelt buffer før disse gjør at det meste går greit.
    • En god strømforsyning er også viktig. Brettet mitt ble betydelig bedre mtp støy etter at jeg satte inn en PS med isolerte utganger og nok kapasitet. 
    • Da begynner prosjektet å nærme seg ferdig: Fin lyd. Koblet pickups´n slik at begge er inne i mid, og separat tonekontroll på begge.  God å spille på er den også.   Så får jeg samtidig komme med en liten feilkorrigering. Det øverste bildet i mitt innlegg der jeg nevnte hvilken gitar jeg skulle basere denne på er feil. Det er ikke bilde av hans 77, men 74´n i (trolig) 1987. I siste fase før den ble "pensjonert" ble brettet m/OBL-450´ne satt i den:
    • Du kan jo i teorien legge mange etter hverandre - om alle er på så er det jo ikke sikkert at det låter like bra  https://www.youtube.com/embed/F4mnrbvJ01Y
    • Da er det bare å prøve seg frem med andre ord.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.