Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

John Cruz sparket fra Fender


Straymond

Anbefalte innlegg

10 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

At det ikke var gjennomtenkt var en antakelse du kom med før du hadde noen svar. I den grad dette svaret ditt er argumentasjon, er det sirkelargumentasjon.

Jeg har kun stilt deg spørsmål for å bedre forstå din påstand. At du ikke vil svare på tilsynelatende enkle spørsmål er en ærlig sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2020 den 7.39, The Euphor skrev:

Jeg har kun stilt deg spørsmål for å bedre forstå din påstand. At du ikke vil svare på tilsynelatende enkle spørsmål er en ærlig sak. 

Hvis du vet så lite om dette som det virker som, eller som du prøver å få det til å virke som, er forklaring langt hinsides noe jeg kan kludre ned i en forumpost. Hvis du vil ha litt genuin innsikt i hvordan ting ligger an i Am'rika for tida, er Sam Harris' siste podcast en veldig grundig innføring og drøfting av problemstillingene. Hvis ikke er det bare å kjøre videre i "BLM må være de gode, for de sier jo at svarte liv betyr noe-"-tralten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Hvis du vet så lite om dette som det virker som, eller som du prøver å få det til å virke som, er forklaring langt hinsides noe jeg kan kludre ned i en forumpost. Hvis du vil ha litt genuin innsikt i hvordan ting ligger an i Am'rika for tida, er Sam Harris' siste podcast en veldig grundig innføring og drøfting av problemstillingene. Hvis ikke er det bare å kjøre videre i "BLM må være de gode, for de sier jo at svarte liv betyr noe-"-tralten.

Jeg har kun stilt deg spørsmål for å bedre forstå din påstand. Du løper fra noe som ikke jager deg.

Det kan være du misforstår nøytrale spørsmål som manglende kunnskap, det lever jeg fint med, men det er altså kun for å ikke legge føringer for dine svar. Som sagt, det er helt greit å ikke svare. 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Euphor skrev:

Jeg har kun stilt deg spørsmål for å bedre forstå din påstand. Du løper fra noe som ikke jager deg.

Det kan være du misforstår nøytrale spørsmål som manglende kunnskap, det lever jeg fint med, men det er altså kun for å ikke legge føringer for dine svar. Som sagt, det er helt greit å ikke svare. 🙂

 

Hvis dette er sant, hadde du vel vært halv- eller helveis gjennom Sam Harris podcast nå, men det er du vel ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

Hvis dette er sant, hadde du vel vært halv- eller helveis gjennom Sam Harris podcast nå, men det er du vel ikke? 

Hørte faktisk på store deler av podcasten. Det jeg hørte besvarte ikke hvorfor, eller for hvem, du mener det var utrolig destruktivt av Fender å sparke Cruz.

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 21.52, The Euphor skrev:

Hørte faktisk på store deler av podcasten. Det jeg hørte besvarte ikke hvorfor, eller for hvem, du mener det var utrolig destruktivt av Fender å sparke Cruz.

Supert! Skal skrive et utfyllende svar når jeg får tilgang på et tastatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Straymond skrev:

Aaaand we're off!

"Som mange kjenner til så er ikke lenger John Cruz ansatt hos Fender, så denne vil bare fortsette å stige i verdi."

Screenshot_20200624-122922_Chrome.jpg

Vil ikke kjøper kunne kreve evt. tap ved videresalg dekket når selger lover verdiøkning? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Straymond said:

"Som mange kjenner til så er ikke lenger John Cruz ansatt hos Fender, så denne vil bare fortsette å stige i verdi."

Dette er jo noe av det vi har lurt på her inne. Greit å endelig få svaret 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.