Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Thomann og kjøp/retur av gitar?


K-nizm

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om noen har kjøpt gitar fra thomann? Fungerer det greit å returnere en gitar om man ikke er fornøyd? Kan de sette opp og kvalitet sjekke gitaren også før den blir sendt videre? Evt hvor mye ekstra vill det koste? Hvilke erfaringer har dere med thomann?Jeg har kun kjøpt headset derfra for en del år siden,det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retur skal ikke være noe problem, men du vil ikke få igjen for utlagt fortollingsgebyr og må garantert påberegne deg returkostnader. Utlagt mva vil du få tilbake fra Skatteetaten, men jeg vil tro det koster mer enn det smaker. Det er ett tapsprosjekt å returnere varer til utlandet. Kjøp noe du vet du vil like, basert på noe du kanskje har noenlunde fra før eller kjøp noe du vet lar seg selge videre relativt kjapt. Ta uansett høyde for å tape penger. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Skullkrusher skrev:

Hvilken gitar vurderer du?

Vurderer ibanez Premium rg1027pbf..Selv om kvaliteten har gått opp siste årene så er det vist enda hit and miss på kvalitet.Så om jeg skulle kjøpe en må jeg ha en god retur policy evt prøve i butikk.Vurderer også solar gf1.7 eller a2.7, tror nok de er mer safe men klarer ikke helt å legge fra meg finishen på rg’en.🤓

Endret av K-nizm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skullkrusher skrev:

Den er jo like billig hos Evenstad, da hadde jeg heller kjøpt der. :) 

Ja gear4music.no selger også for noen hundrelapper mindre og så å si gratis frakt(16kr)..så legger ifra meg kjøp av gitar fra utlandet.

Endret av K-nizm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, K-nizm said:

Ja gear4music.no selger også for noen hundrelapper mindre og så å si gratis frakt(16kr)..så legger ifra meg kjøp av gitar fra utlandet.

Gear4music er fra utlandet, men du slipper å bekymre deg om fortolling, moms, etc. De tar seg av alt for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg returnerte en dings til gear4music, og fikk tilbake alt (ca 1000,-kr) unntatt fraktomkostninger (tror det var på ca en hundrelapp).

Jeg avbestilte før jeg fikk den, da det viste seg å være en tidligere utgave enn det jeg var ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.