Web Analytics
Jump to content

NGD Cort Process

OsamaFetLaden
 Share

Recommended Posts

Veldig fin rødfarge, deilig vekt, laveste bånd jeg noensinne har vært borti, kun ett av dem stikker høyere enn de andre, men bare litt. Behagelig midt i laget halsprofil. Ikke godt å si hvordan spillbarheten forøvrig er: Strengene føles som om de er innsmurt med Satans navlelo.

IMG_2236.thumb.JPG.2879219bb01b5cf5146a7b12bf96e929.JPGIMG_2237.thumb.JPG.02631c037e71a1dabd9dd985badd0708.JPG

• Like 2

Dens framtid er høyst usikker. Noen Gretschifisering (høres vondt ut, særlig med en White Falcon o.0) kommer an på pris og tilgjengelighet på hardware, men skjer nok uansett ikke før det evt blir 100% sikkert at den blir i stallen. 

Hovedgrunnen til å kjøpe den var å få en gitar med rimelig Gibson-nære specs og plekterbrett til noen neck pickup-plasseringseksperimenter jeg har hatt skumle planer om ei stund.

Har planer om filtertrons på min ja. Ville jo helst hatt den der Sunset II som originalt kommer med TV-Jones, men den er adskillig dyrere. Når Sunset I (altså den avbildede) i tillegg kom med en heftig rabatt var det jo bare å slå til. Har et sett FilterTrons liggende.  Har så vidt spilt litt på den hjemme og alt funker fint. På min er båndene også helt topp. 

19 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

I grunnen sjokkert over at trådstarter @OsamaFetLadenikke dro den selv.

Jeg trodde jeg gjorde det----trodde dere virkelig modellen heter Process?

Jaja, der får man for å være subtil o.0

5 minutter siden, germaniumkid skrev:

Har planer om filtertrons på min ja. Ville jo helst hatt den der Sunset II som originalt kommer med TV-Jones, men den er adskillig dyrere. Når Sunset I (altså den avbildede) i tillegg kom med en heftig rabatt var det jo bare å slå til. Har et sett FilterTrons liggende.  Har så vidt spilt litt på den hjemme og alt funker fint. På min er båndene også helt topp. 

Tror det er denne som er Sunset II, og Sunset I som har Gretsch trimmings.

Jeg prøvde å spille litt mer, og måtte konstatere at jeg ikke får årnkli lyd på noen noter i 1. og 2. bånd, og ingen lyd i det hele tatt på høy E-streng på 1. bånd. Gripebrettet føles også klebrig og ekkelt, så jeg tror det faktisk blir kort prosess----er bare å fylle ut angrerettskjemaet. 

Om noen andre vil ha den for det jeg betalte (2844,-), enten for å kjøre garantisak eller fikse den selv, spanderer jeg frakt. Send PM.