Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Cort Process


OsamaFetLaden

Anbefalte innlegg

Veldig fin rødfarge, deilig vekt, laveste bånd jeg noensinne har vært borti, kun ett av dem stikker høyere enn de andre, men bare litt. Behagelig midt i laget halsprofil. Ikke godt å si hvordan spillbarheten forøvrig er: Strengene føles som om de er innsmurt med Satans navlelo.

IMG_2236.thumb.JPG.2879219bb01b5cf5146a7b12bf96e929.JPGIMG_2237.thumb.JPG.02631c037e71a1dabd9dd985badd0708.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dens framtid er høyst usikker. Noen Gretschifisering (høres vondt ut, særlig med en White Falcon o.0) kommer an på pris og tilgjengelighet på hardware, men skjer nok uansett ikke før det evt blir 100% sikkert at den blir i stallen. 

Hovedgrunnen til å kjøpe den var å få en gitar med rimelig Gibson-nære specs og plekterbrett til noen neck pickup-plasseringseksperimenter jeg har hatt skumle planer om ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om filtertrons på min ja. Ville jo helst hatt den der Sunset II som originalt kommer med TV-Jones, men den er adskillig dyrere. Når Sunset I (altså den avbildede) i tillegg kom med en heftig rabatt var det jo bare å slå til. Har et sett FilterTrons liggende.  Har så vidt spilt litt på den hjemme og alt funker fint. På min er båndene også helt topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

I grunnen sjokkert over at trådstarter @OsamaFetLadenikke dro den selv.

Jeg trodde jeg gjorde det----trodde dere virkelig modellen heter Process?

Jaja, der får man for å være subtil o.0

5 minutter siden, germaniumkid skrev:

Har planer om filtertrons på min ja. Ville jo helst hatt den der Sunset II som originalt kommer med TV-Jones, men den er adskillig dyrere. Når Sunset I (altså den avbildede) i tillegg kom med en heftig rabatt var det jo bare å slå til. Har et sett FilterTrons liggende.  Har så vidt spilt litt på den hjemme og alt funker fint. På min er båndene også helt topp. 

Tror det er denne som er Sunset II, og Sunset I som har Gretsch trimmings.

Jeg prøvde å spille litt mer, og måtte konstatere at jeg ikke får årnkli lyd på noen noter i 1. og 2. bånd, og ingen lyd i det hele tatt på høy E-streng på 1. bånd. Gripebrettet føles også klebrig og ekkelt, så jeg tror det faktisk blir kort prosess----er bare å fylle ut angrerettskjemaet. 

Om noen andre vil ha den for det jeg betalte (2844,-), enten for å kjøre garantisak eller fikse den selv, spanderer jeg frakt. Send PM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.