Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flaut cover av Breathe...


master_k

Anbefalte innlegg

Uff. Var veldig skeptisk om å legge ut denne saken. Jeg har ikke lagt ut noe her på en veldig god stund, men here goes nothing.

Ok. Bare så det er sagt, så vet jeg at vokalen er sur på enkelte steder. Grunnen til at jeg ikke rettet det opp, var fordi det hastet med å få ferdig demo til å sende til trøndertun. Denne var da altså med på demoen.

Jeg spiller alt her. Det er vel ingen av instrumentene her som er ment som solistisk. Helhetsinntrykket er det viktigste med denne tracken :P Trommene er spilt inn med elpianoet mitt manuelt til en metronom.

Ikke klag over vokalen! Jeg vet at den suger :D (enkelte steder), og at det er plasser der ikke burde ha vært tostemt...

For de som tør, enjoy:

[http://home.no/necrophiliac/01 - Breathe (In The Air).mp3]

Lim inn linken i webleseren. Fikk det ikke til å funke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett :)

Kult piano!

Behagelig å høre på unge mann!

Du kunne jo ha erstattet Wright hehe :)

Ikke så verst vokal heller! :)

8)

Eneste er at bassen høres ut som den promper... Egentlig høres det fett ut så... Gløm det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig i at gitaren burde ha fått en litt mer dominerende plass i lydbildet -- det er vel og bra at du kanskje er flinkere på piano, men gitaren formelig trygler etter mer volum og dynamikk, og det synes jeg den fortjener i dette tilfellet. Med det sagt, dette var absolutt veldig bra, og jeg er ikke den som jubler over Pink Floyd-covere uansett kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke værst. Nå har ikke jeg hørt orginalen, men er det serriøst du som gjør alt? Synger og? Synes dette var veldig bra jeg, men som flere har sagt så kunne gitaren ha vært litt lengre fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompliment in progress: Jeg har hørt på Breathe versjonen din sykt mange ganger nå! FInner ikke DSOTM og hakke lagra filene på pcen engang! :|

Og gidd ikke å lade iPoden nå! 8) (Ps. jeg hakke mini jeg har skikkelige saker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du er flau for :)

Det var veldig bra!

Jeg er flau over strofen: "All you touch is all you see" :) Der synger jeg nemlig surt ;) Lytt nøye etter.

Kompliment in progress: Jeg har hørt på Breathe versjonen din sykt mange ganger nå! FInner ikke DSOTM og hakke lagra filene på pcen engang!  :|  

Og gidd ikke å lade iPoden nå!  8)  (Ps. jeg hakke mini jeg har skikkelige saker)

Hihi :) Morsomt :P Finn DSOTM versjonen fort! Den er jo den beste ;)

Takker for alle kommentarer. Flott og høre :) Ettersom dere er gitarister (jeg er ikke det i all hovedsak), så skjønner jeg argumentet deres. Hadde jeg gjort en ny miks på låta, så skulle gitaren ha vært mye mer fremme i lydbildet ;) You guys are alright :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.