Mortenolb

Morten prøver å lage musikk

5 innlegg i emnet

Heja. Som et forsøk i motivasjon på å være mer produktiv, i tillegg til at jeg liker feedback, så tenkte jeg å ha en egen tråd hvor jeg legger ut ting innimellom. Vet ikke hvor ofte det blir, men..

Starter med noe jeg har linka tidligere, men den første hele låta jeg har klart å lage noen gang, og definitivt det mest produktive jeg har gjort i 2016.. Trenger å spilles tightere og renere, pluss vokal hadde gjort seg, og kanskje noe mer gitarfills her og der, men jeg er egentlig sykt fornøyd.. Om det er lov! Trommer er gjort av en kompis, bass og miks av en annen kompis.

Om noen bryr seg;
LTD M200FM (ikke den i videoen med andre ord, durrr. Burde nok heller brukt Ibanezen mtp. pickups, men vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det)
Providence Stampede SOV-2
Strymon BlueSky
Mesa Express 5:25

Endret av Mortenolb
2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breakdownen  rundt 3 minutter digger jeg.  :viewThumb_052:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frekt at lua smeller på der!

👍😀

Endret av El_Aba

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin stemning i denne, synes jeg. Takk for at du deler. Jeg koste meg. Du kunne jo ha mikset lead litt høyere her og der, men det blir jo smak og behag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 31/12/2016 at 6.41, Mortenolb skrev:

Heja. Som et forsøk i motivasjon på å være mer produktiv, i tillegg til at jeg liker feedback, så tenkte jeg å ha en egen tråd hvor jeg legger ut ting innimellom. Vet ikke hvor ofte det blir, men..

Starter med noe jeg har linka tidligere, men den første hele låta jeg har klart å lage noen gang, og definitivt det mest produktive jeg har gjort i 2016.. Trenger å spilles tightere og renere, pluss vokal hadde gjort seg, og kanskje noe mer gitarfills her og der, men jeg er egentlig sykt fornøyd.. Om det er lov! Trommer er gjort av en kompis, bass og miks av en annen kompis.

Om noen bryr seg;
LTD M200FM (ikke den i videoen med andre ord, durrr. Burde nok heller brukt Ibanezen mtp. pickups, men vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det)
Providence Stampede SOV-2
Strymon BlueSky
Mesa Express 5:25

Meget god teknikk arpeggios 

Gratulerer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive